Vi som ska göra IVF hösten 2011
Nu andra ruvare, jag är konstant kissnödig nu. Kan det bero på Crinonen.
Nu andra ruvare, jag är konstant kissnödig nu. Kan det bero på Crinonen.
Vicki123, vi går på sahlgrenska och har genomgått en ET, då fick vi inte se vårt embryo. Men när dom satt in det fick vi se på UL-bilden. Det såg ut som en strålande stjärna där inne :) Men ingen närbild på själva embryot innan tyvärr, hade vart kul att se också!
Man får se hela insättningen, det sitter en tv-skärm som man ser från gynstolen. Så man ser katetern dom för in lilla embryot med och sen när det sitter kvar.
Jag är bara på ruvardag 10 än, men jag har gjort två test och fått svaga plus så jag hoppas innerligt att det blir ett starkt plus på TD som är på onsdag :) Det verkar lovande iaf!
Lycka till
Jag var ledig på ÄP, jobbade dagen efter och var ledig på onsdagens ET. Sen fick jag ryggskott så jag var hemma resten av veckan. Jag fick bara höra att jag inte skulle hoppa, skutta eller rida dagarna efteråt. Annars bara leva som vanligt :)
När är det dags??
Jordgubbe1
Tack, ja det verkar faktiskt vara så :D Men än är jag lite försiktig med känslorna, tar en dag i taget och hoppas allt allt går bra!
Kram
Tjejer, jag har fått ett svagt plus på ruvardag 8 och ett aningens starkare på ruvardag 9. Så jag tror att det har gått vägen för mig :D Men jag vågar inte flytta mig på våran lista innan jag gjort nästa test på TD. Vågar inte lita på det helt än!! Men jag hoppas att jag kan tillhöra Gravid-kategorin på onsdag!!
Kram på er allihop och lycka till!
Julia
Ciiwii
Ingen aning vilka som är bäst, jag köpte några tester på Gekås när jag var där... Minns inte va dom heter, men dom kunde visa tio dagar efter befruktningen. Och det gjorde dom :) Men clearblue är säkert bra, men tänk på att det inte brukar visa något för tidigt!! Lycka till!
Belleella, nej va ledsen jag blir :( Så tråkigt för er!!! Hoppas ni får komma igång med ny behandling snart igen, och att ni får flera bra till frysen då också!
Stor tröstkram och ett enormt lycka till när det är dags nästa gång!!!