Barnmorskeprogrammet i Göteborg till hösten -11
Här är en till som ska gå i gbg! Jag hoppas att terminen börjar den 1 sept (slutar mitt jobb den 31:e Aug..). Det ska bli så kul att få läsa något man verkligen är intresserad av
Här är en till som ska gå i gbg! Jag hoppas att terminen börjar den 1 sept (slutar mitt jobb den 31:e Aug..). Det ska bli så kul att få läsa något man verkligen är intresserad av
Det ska bli väldigt spännande Och helt nytt! Jag har mestadels arbetat med äldre samt palliativt så detta är verkligen ett helt nytt område! Jag blev klar ssk -07 men har varit föräldrarledig en period också.. Själv då?
Det enda jag kan hitta är att terminen börjar den 29/8 http://gul.gu.se/public/courseId/38185/coursePath/38097/ecp/lang-sv/publicPage.do fast det verkar stå lite olika överallt...
Oj, va ni hunnit skriva Får väl sammanfatta lite
jag har mest jobbat i hemsjukvården (där jobbar jag nu också). Jag trivs med jobbet men har nog alltid viljat läsa vidare till bm, men har viljat känna mig "säker" som ssk innan o sedan har ju föräldrarledighet kommit i mellan... Sen fick jag mig ett ryck i höstas o läste in hp för att öka chanserna men trodde aldrig det skulle räcka! Jag har två barn födda -06 och -08.. Haha, jag tror också första terminen blir tuff! MIn man ska ha en utb. i Sthlm 2 månader, så det blir jag o barnen själva på vardagarna då.. Det var inte dåligt att redan ha en ide om vad uppsatsen ska handla om, så längt har inte jag funderat än
Låter trevligt med en träff innan skolan börjar!
Hej! Jag är kvar här Är tyvärr inte inne så ofta o nu har det blivit ännu mindre när alla andra har semester och man själv måste jobba mer
Jag skulle kunna den 17:e + 18:e fast lite senare på em + kväll (jobbar på dagen).
Jag tycker det känns helt sjukt att börja skolan igen (fast på ett positivt sätt...)! Tycker att det ska bli så roligt och kan inte riktigt förstå som mölnldalstjej beskrivet att om ett halvår kanske man är med och få hjälpa till att förlösa! Har ni funderat på var ni vill jobba sedan? Jag tycker det är jätte svårt när man får frågan o inte har någon direkt inblick i själva yrket..
Det låter bra för min del! Är det Condeco som är i början av Linné? (från centrum hållet)? Har tyvärr inte så stor koll på Linné...
Har ni sett att schemat kommit nu? http://gul.gu.se/public/pp/public_courses/course47894/published/1313483302463/resourceId/17581802/content/12aad72b-aee1-4e6a-8063-0785a19302b6/schema%20profession%20teori%20och%20metod.pdf
Det passar mig bra (och perfekt att veta var jag ska gå av) Haha, ja det är full fart direkt! Du får bunkra upp med massa kaffe! Jag håller verkligen mina tummar att ingen av barnen kommer vara sjuka när mannen är bortrest första 2 månaderna... Annars brukar vi lösa det bra då han jobbar skift..
Hej på er! Hoppas båda kunde imorgon kl 19 Jag vet inte om jag får tillfälle att kolla internet imorgon men jag väntar vid ingången kl 19. Jag inboxar er mitt nr om det skulle vara något strul...
Tack för en trevlig fika! längtar tills på fred när allt börjar! Bara 4 dagar kvar att jobba.... Fick hem min "bibel" igår, kan dock inte säga att jag blev direk lugnare... Mtb Sara: Grattis! Då gjorde du som jag med poängen - 1 års intensivt pluggande
Var har du jobbat innan?
Ledsen om mina inlägg kanske ser konstiga ut! Min ipad o jag har inte riktigt blivit kompisar än