• rogerpontare

min pappa är sverigedemokrat

Har råkat ut för det värsta tänkbara, behöver råd.

• Svar på tråden min pappa är sverigedemokrat
  • Inima

Flytta innan du blir smittad.

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • notetur nomen

Lyssna på vad han har att säga, du kanske lär dig nått

Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something
  • vampyria2

Om det är det värsta tänk bara för dig så kan du inte ha varit med om speciellt mycket i dit liv Drömmer

• vampyria2
    notetur nomen skrev 2011-07-15 19:44:00 följande:

Lyssna på vad han har att säga, du kanske lär dig nått

Hahah det svaret gillade jag, även om jag inte är någon SDare så kan jag se att en del de har att säga är inte så jäkla fel Cool
  • rogerpontare

har sett han gå från rosa moln till brun skjorta och jag klarar inte av det mer.

• hallencreutz89

Bli ihop med en utlänning för att jävlas, ta helst någon som lever upp till hans fördomar, alltså någon kriminell typ som går på soc och svartjobbar och inte kan svenska trots att han bott i sverige i 20 år

• Anonym

Låt honom vara det, när han vill prata om det,nicka men låt infon gå in från ena örat och ut från andra!

• Magda40

Har han visat tendenser tidigare att vara fördomsfull/rasist..? Trist att upptäcka sådana värderingar hos sin far helt plötsligt men det kanske inte var en fullständig överasking för dig..?

• notetur nomen
    vampyria2 skrev 2011-07-15 19:44:59 följande:
    Hahah det svaret gillade jag, även om jag inte är någon SDare så kan jag se att en del de har att säga är inte så jäkla fel Cool

Nej det är det inte.
    Man kan dock inte låta bli att förundras över hur indoktrinerade vissa är som får panik bara för att nån röstar på en RIKSDAGSPARTI.
    Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something
Svar på tråden min pappa är sverigedemokrat