I vilken vecka tvättade ni bebiskläderna och andra "tillbehör"?
När monterade ni upp säng och skötbord?
Är i vecka 33 nu och börjar bli lite småsugen.
Tycker alla saker har legat undanstoppade alldeles för länge nu !
När monterade ni upp säng och skötbord?
Är i vecka 33 nu och börjar bli lite småsugen.
Tycker alla saker har legat undanstoppade alldeles för länge nu !
Då är det hög tid! När jag väntade första barnet var nog allt klart i vecka 25
Nu, med, med tvåan har jag lite mer is i magen, jag ska göra klart allt efter jul ( då är jag typ i vecka 35)
Vi tvättade i söndags, alltså i v.34
Jag ska tvatta nasta vecka! =)) (V.35)
Blir så sugen på att börja med sånt nu!
Har tvätt-tid i morgon, kanske ska börja med filtar , påslakan och sånt iallafall !
Jag börjar nästa vecka, då är jag i vecka 32.
Barnrummet blev helt färdigt igår! Tjohoo!
Nu fattas bara Bus också.
jag tvättade kläderna jag köppte direkt så man inte skulle glöma hehe allt är uppe och jag är i vecka 38
Är i v 36 och jag tänkte tvätta kläder mm i mellandagarna. Behöver en byrå att lägga dem i först...
Jag är i v. 28 o har förberett lite grann, men inte för mycket. Är ju ändå ett tag kvar för mig.
Jag ska nog göra det nästa vecka kanske...Börjar med sängkläderna iaf. Vill ju inte tvätta kläderna för tidigt heller så att dom känns "ofräscha" snart...
Jag satte upp spjälsängen igår..... Fast jag tyckte att det var lite tidigt, men man är ju tvungen till att se om det är några sprickor i träet eller inte. Sen så orkade jag inte fixa tillbaks allt i förpackningen igen, så jag tog upp den. Det är ju inte så roligt om man packar upp det sent och det är sprickor och sånt. Så ska den tillbaks och ny ska beställas (min var best.vara).
Terese v.30