• Tassens syskon

pussa på munnen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-16 22:00
    Blev lite tokigt... Men ni fattar nog;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden pussa på munnen.
  • little mommy

Annat:  jag och pappan pussar barnen, andra känns inte okej. kramar och mys får räcka för deras del.

• Neko

Han pussar mamma, pappa, bästa kompisen på förskolan, mormor och moster.

• FasterK

Hade jag barn skulle jag absolut inte pussa dem på munnen. ...och inte heller låta någon annan göra det.

• Rhoda Horswunce

Han pussar bara oss foraldrar. Jag struntar dock i att rosta eftersom det star "sjalvklart BARA". For mig ar det inte alls sjalvklart.

• brünnhilde

mamma och pappa. Och någon enstaka gång mormor.

• Cia o krabaten

Annat
    jag tycker det är ok med mamma och pappa, men sen räcker det. 
    Tycker att man som mormor eller faster eller vad det nu må vara kan styra till att pussa på huvudet eller kinden eller nåt. 

• tahira
    little mommy skrev 2011-07-16 22:09:19 följande:
    Annat:  jag och pappan pussar barnen, andra känns inte okej. kramar och mys får räcka för deras del.
    På vilket sätt skilde det sig från ett av omröstningsalternativen? 
  • Ellenö

Dottern ger ut pussar till höger och vänster även hunden får sig en hel del pussar och kramar, men det blir mäst till oss i familjen och släkten. Hon är så söt och har precis börjat få till pussljud med lilla munnen:)

• Tokstolla

Min son pussar INGEN på munnen! Fattar inte vad det ska vara bra för. Urk! (inte att min son e äcklig utan alla andra som e äckliga )

• Hannah76

Annat. Våra barn bestämmer det helt och hållet själva, och det kan variera från dag till dag om de velat pussas alls och vilka de velat pussa.

Svar på tråden pussa på munnen.