Juni/Juli mammor...
Jag hoppar gärna in i tråden. Jag fick mitt 3:e barn den 17:e juli. En liten Ossian:)Han var egentligen beräknad till den 8:e augusti men jag sattes igång lite mer än 3 veckor innan BF.
Jag hoppar gärna in i tråden. Jag fick mitt 3:e barn den 17:e juli. En liten Ossian:)Han var egentligen beräknad till den 8:e augusti men jag sattes igång lite mer än 3 veckor innan BF.
Min lilla Ossian, som blir 2 veckor på söndag, sover hela dagarna men undantag för korta stunder när han vill äta eller när man byter blöja på honom.Sen har han någon vakenperiod mellan typ 22-01. Sen vaknar har någon gång på natten och äter. Det finns ingan rutiner och jag försöker att "styra om honom" lite och få honom att ha sin vakenperiod lite tidigare, dock verkar det helt omöjligt! Inatt har han varit vaken massvis, dock inte alls varit ledsen utan bara vaken. Jag börjar känns mig rätt sliten då jag inte har sovit en hel natt sen jag var gravid i v 11. Fick svår foglossningen då och vaknade antingen av att jag hade så grymt ont eller att jag var kissnödig.
Någon som känner igen sig eller som rent av har något tips på hur jag ska göra?
Hur många barn har ni andra här inne? Min lilla Ossian är barn nr 3. Syskonen är 7 år resp snart 4 år.
Vägde min Ossian i fredags. 3658 g och 51,5 cm. Han blir 4 veckor idag. Min lilla plutt:) Hans syskon vägde betydligt mer vid 4 veckors ålder.