• Evve81

Juni/Juli mammor...

Blev tipsad om denna tråden. Hade bf 31 juli men herman föddes 2 augusti.

Jag har en fråga för många här har ju bebisar som är några veckor äldre. När mjölken rann till ordentligt hur lång tid tog det innan brösten hämtade sig lite för just nu gör mina riktigt ont. Ingen mjölkstockning utan det spänner rejält och det är INTE skönt.

• Evve81

Någon mer än jag som har ont i huvudet typ jämt??? Jag hade ju feber och fick åka på bb och kolla och hade ev början till en infektion i måndags sedab fick jag tabletter som ska dra ihop livmodern för att ev rester ska försvinna MEN jag har också ätit alvedon och mått hyfsat nu tog jag ingen alvedon och direkt fick jag ont i huvudet..... BLÄH!

Jag är också ständigt hungrig men inte sötsugen konstigt nog vilket jag varit med min tidigare barn!

• Evve81

Jag dricker MASSOR. Drack dock mer när jag hade feber kan jag säga.

NI som ammar är era bröst ömma om ni klämmer på dem?? Det är mina blir ju lite rädd för mjölkstockning nu.

• Evve81

Jobbigt för er som har bebisar med onda magar.....

Bebisar kan ju vara kladdiga i ögonen och vår Herman har varit det sedan han föddes. Han är ju 2 veckor nu och imorse var det så mycket gegga att han inte kunde öppna ögonen vi torkar bort mycket många gånger om dagen. Hur länge ska man tycka att det är OK med geggiga ögon??

• Evve81

timena: Jag ska ringa och boka till veckan. Vi var varit på dop när syskonet sjöng blinka lilla stjärna så det behöver inte vara en psalm.... Jag har funderat på vad mina stora barn 3 och 6 kan göra. ska prata med dem!

• Evve81
    FridaKarin skrev 2011-08-21 16:16:51 följande:
    Är alla helt återställda efter förlossningen??
    beror på hur du menar... Hyfsat men känner att kroppen inte är vad den varit tidigare...

Vad gör ni för rygg träning??? Gör ni någoteller? jag gör inte det
Svar på tråden Juni/Juli mammor...