Juni/Juli mammor...
Min kille som kom den 10 juni slutade äta på natten då han var ca 4-5 veckor :) han sover nu mellan 20-08. Han får ersättning.
Min kille som kom den 10 juni slutade äta på natten då han var ca 4-5 veckor :) han sover nu mellan 20-08. Han får ersättning.
Jag kör på Laban overall i vinter då dom e stora i strl och de är dubbelstrl :) varm men tunn.
:)
Min kille var vid 2,5 månad 56,5 lång :)
Vi hade dop den 3/9 för Alexander och vi var 40 personer :)
Bjöd på doptårtor med bebisar på , 3 småkakor och morotskaka med blå glasyr :)
Vaccinaton fick vi gjort i måndags den 12/9 och han grät några sekunder men sen var allt bra :)
Fick feber på natten till tisdag och den höll i sej till torsdag men nu är allt kanon :)
Alexander dregglar som vara den och gnager på händer, handdukar, nappen... Ja allt han får tag i:) han är nu 3 månader.
Fick en överasskning nu ikväll då han vände sej helt själv från rygg till mage !
Blev helt paff då jag satt brevid honom och han helt plötsligt vände sej på sida.. O hux flux över på mage :)
Snart blir min lilla kille 1 år :) 10 juni närmare bestämt !
Han pekar, vinkar och säger Mamma och pappa och hej :)
Går utefter möbler FORTFARANDE efter 4 månader :) släpper inte taget! Men står själv gör han :)
Kryper som en dåre sedan 4 månader tillbaka :)
3 tänder har han nu... Sååå sött!!!
Var och fick vaccination och 1 års koll nu härom dagen och vägde då 9,9 kg och var 73 lång :) huvud 43 cm !
Alexander var på 1-års kontrollen 9.9 ting och 73 cm lång
Släpper inte taget för att gå själv men står själv :)
Älskar att hänga på höften min... Det bästa han vet är att bli buren! Klänger sej fast ordentligt !
Kan TS lägga mej i listan oxå? Frågat många ggr men läggs aldrig till :(
11 juni - Alexander 2935 g 48 cm (2pågar)
Tack Ofeigur :)
Min junikille Alexander ska bli storebror :))
Vad roligt Ofeigur!!
Ja de ska bli roligt med en till liten :) då har jag 3 barn :)
Var på VUL i förrgår och fick få se ett tickande hjärta slå på den lilla!
Men känns fortfarande som Alexander är en bebis :)) han e ju så liten än känns de som trots sina 11 kg och 73 cm så känns han LITEN!! Haha!!
Haha ja visst är de så!!! Min äldsta är 3 år :) och har nyas blivit helt blöjjfri dag och natt vilket känns kanon då det ska komma en till som behöver blöjjor!!
Hoppas det tar sej för er snart :)))