• 2pågar

Juni/Juli mammor...

Min kille som kom den 10 juni slutade äta på natten då han var ca 4-5 veckor :) han sover nu mellan 20-08. Han får ersättning.

• 2pågar

Jag kör på Laban overall i vinter då dom e stora i strl och de är dubbelstrl :) varm men tunn.
    :)
    Min kille var vid 2,5 månad 56,5 lång :)

• 2pågar

Vi hade dop den 3/9 för Alexander och vi var 40 personer :)
    Bjöd på doptårtor med bebisar på , 3 småkakor och morotskaka med blå glasyr :)

Vaccinaton fick vi gjort i måndags den 12/9 och han grät några sekunder men sen var allt bra :)
    Fick feber på natten till tisdag och den höll i sej till torsdag men nu är allt kanon :)

Alexander dregglar som vara den och gnager på händer, handdukar, nappen... Ja allt han får tag i:) han är nu 3 månader.

Fick en överasskning nu ikväll då han vände sej helt själv från rygg till mage !
    Blev helt paff då jag satt brevid honom och han helt plötsligt vände sej på sida.. O hux flux över på mage :)

• 2pågar

Snart blir min lilla kille 1 år :) 10 juni närmare bestämt !

Han pekar, vinkar och säger Mamma och pappa och hej :)

Går utefter möbler FORTFARANDE efter 4 månader :) släpper inte taget! Men står själv gör han :)
    Kryper som en dåre sedan 4 månader tillbaka :)

3 tänder har han nu... Sååå sött!!!
    Var och fick vaccination och 1 års koll nu härom dagen och vägde då 9,9 kg och var 73 lång :) huvud 43 cm !

• 2pågar

Alexander var på 1-års kontrollen 9.9 ting och 73 cm lång

Släpper inte taget för att gå själv men står själv :)
    Älskar att hänga på höften min... Det bästa han vet är att bli buren! Klänger sej fast ordentligt !

• 2pågar

Kan TS lägga mej i listan oxå? Frågat många ggr men läggs aldrig till :(

11 juni - Alexander 2935 g 48 cm (2pågar)

• 2pågar

Vad roligt Ofeigur!!

Ja de ska bli roligt med en till liten :) då har jag 3 barn :)
    Var på VUL i förrgår och fick få se ett tickande hjärta slå på den lilla!

Men känns fortfarande som Alexander är en bebis :)) han e ju så liten än känns de som trots sina 11 kg och 73 cm så känns han LITEN!! Haha!!

• 2pågar

Haha ja visst är de så!!! Min äldsta är 3 år :) och har nyas blivit helt blöjjfri dag och natt vilket känns kanon då det ska komma en till som behöver blöjjor!!

Hoppas det tar sej för er snart :)))

Svar på tråden Juni/Juli mammor...