Juni/Juli mammor...
Han somnar mellan 18-18.30. Sover 2-3 ggr på dan, oftast 2. Ungefär 40-60 min per gång. Sover väl i snitt 2 timmar per dag. Idag sov han 3 ggr. 15+30+30 min, det var i minsta laget. Vaknar mellan 06-07.
Ca det samma för O. Han sover 2 gånger pr dag och somnar ca 18-18.30. Han äter bra med vanlig mat, och vi slutade amma för ca en vecka sen. Han hade tappat intresset dagtid, och småsnuttade hela nätterna så jag blev trötttttt...
Nu är han dock förkyld, igen, och gnällig. Tänder på G också verkar det som, men de vill inte komma. Han är också mkt frustrerad över att han inte kan ta sig runt dit han vill för egen maskin. Kommer bara bakåt... Men har precis börjat stå på alla fyra och gunga. Och så ligger han på mage och "torrsimmar" i galopptakt. Ser kul ut
Han "pratar" mkt. Har sen en mnd ca sagt Mamma och ser verkligen ut att mena det. Kommer när han är arg på mig och vill gå eller komma runt på ngt vis.
Han äter ca såhär på dagarna.
7 frukost, en portion gröt.
11 lunch. En burk och kanske lite smörgås
14 mellis. Typ frukt eller macka eller lite välling.
16 Middag. Det vi äter eller en burk
18, 220 ml välling att somna på. Han vill helst ligga i sin säng och dricka så han bara kan vända sig på mage och somna när han är nöjd.
Sen brukar han hinna klämma i sig ca 100 ml välling till under natten samt att jag måste upp och stoppa in nappen/ge lite vatten en 3-5 gånger pr natt. Hoppas det är förkylningarna som ställer till det mest här, så jag får sova snart... Ett par nätter nu runt 2-4 på natten har han varit extra krånglig och varit svår att söva om.