• Anonym (kvinna)

finns de nån kräm för att få orgasm?!?

nån som vet om nån verkligen funkar??!?!
    tips tack! Skrattande

• Svar på tråden finns de nån kräm för att få orgasm?!?
  • Anonym

Har bara hört talas om något som heter Secret of love, tror att det är en spray.

• Woody K

Funkar nog med vilken kräm som helst. Det hänger på den som smörjer in dig.

• Anonym

Använde en intimkräm från hälsokosten med aloevera i. Det är det närmsta jag kommit. Gör dig känsligare.

• Anonym (kvinna)

ja kräm elle spray elle vad som helst=)

okej..får kolla på tipsen jag fått!

• HäckHäxan

Finns en kräm som underlättar för många kvinnor,den ökar blodtillförseln i underlivet, men vad jag förstått skall den användas några gånger innan man får full effekt... tror den började på Viamax någonting, finns att köpa på
    www.morethanlove.se/

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Apocalypso

Finns en kräm som är helt otroligt suverän, minns inte var jag läste om den först men beställde hem en och testade och jösses! Skål  Jag som normalt blir lite avtrubbad och inte kommer om jag druckit alkohol, om än väldigt pilsk iaf, kommer hur skönt som helst. Cool När jag läste om den på ett annat forum så var det en tjej som påstod att hon kom utan att man rörde henne, räckte med basen från högtalarna om hon satt nära. Skrattande

http://www.daisy.nu/

Only weak men fear strong women!
  • Bye baby Bunting

Annars kan du ju testa tigerbalsam 0:)

• Anonym (kvinna)
    Apocalypso skrev 2011-07-18 02:52:26 följande:
    Finns en kräm som är helt otroligt suverän, minns inte var jag läste om den först men beställde hem en och testade och jösses! Skål  Jag som normalt blir lite avtrubbad och inte kommer om jag druckit alkohol, om än väldigt pilsk iaf, kommer hur skönt som helst. Cool När jag läste om den på ett annat forum så var det en tjej som påstod att hon kom utan att man rörde henne, räckte med basen från högtalarna om hon satt nära. Skrattande

www.daisy.nu/
    skickade efter den så nu får jag se om den funkar i slutet av veckan!=) tack för tipset!
  • HäckHäxan
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-18 03:05:56 följande:
    Annars kan du ju testa tigerbalsam 0:)
    Tyst Hade jag aldrig vågat ge mig på........

Tigerbalsam och elvisp  då eller
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • MammaTillNeoh

Jag köpte en spray på ett sex party en gång men kommer inte ihåg vad den hette, men den gjorde mig iallafall väldigt känslig, nästan för känslig :P

• Anonym (kvinna)
    MammaTillNeoh skrev 2011-07-19 22:05:55 följande:
    Jag köpte en spray på ett sex party en gång men kommer inte ihåg vad den hette, men den gjorde mig iallafall väldigt känslig, nästan för känslig :P
    okej..har testat den där sprayen secret of love..när jag var själv...tyckte inte den gjorde nått men kanske ska testa den fler ggr!
Svar på tråden finns de nån kräm för att få orgasm?!?