Långvarig diarré
Min 9 månaders dotter fick kraftiga och täta vattendiarréer för ca 6 vackor sedan. Efter ca en vecka åkte vi in på akuten (Hade kontakt med BVC under tiden som menade att det var magsjuka). Hon tappade mycket i vikt. Då började de spekulera i mjölkallargi så vi fick då Nutramigen att prova i två veckor. Detta gjorde inte att det blev bättre utan det fortsatte på samma sätt. Och Linnéa som annars är så matglad fick trugas i mat. Efter två veckor fick vi byta till Neocate och efter några dagar började det bli lite mindre lös avföring och mindre täta. Men efter en vecka återkom samma avföring igen. Nu har hon haf så i en vecka. Var igår på sjukhuset igen och de tog samma prover igen och menar att det är magsjuka och denna gång kräks hon mycket också. Sedan sade de att vi skulle komma tillbaka om en vecka igen och kolla vikten! Jag tror inte på detta längre. Jag är så frustrerad, vår älskling som annars är så glad, vill mest sova och orkar knappt leka. Hennes ögon är så trötta. Så här ska inte en 9 månaders bustjej behöva ha det. Jag är så trött och slut och bara gråter av oro och ovisshet. Finns det någon med liknande erfarenheter som kan trösta mig något?