Milliemolly skrev 2011-10-10 21:15:42 följande:
Jag kasnke var ien aning negativ och bitter i mitt inlägg oven, men tyvärr jag har sett enhel del på nära håll.
Avlastningshem är för att familjen ska kunna ge syskonen tid, se och bekräfta dem, då barnet med Ds tar mycket tid och bekräftelse från föräldrarna.
Positivt även för det barnet som oftast kommer till en familj en hel helg som engagerar sig till fullo.
Jag vill bara med mitt inlägg säga till alla de som tycker att det är så gulligt att det finns mer bakom det.
Sedan är jag såklart medveten om att det alltid förändrar livet på ett visst sätt att skaffa barn.
Man kan inte genom kub, fvp osv gardera sig mot t ex förlossningsskador med syrebrist eller olyckor med hjärnskador.
Men vid ett kub-test/fvp får man ett alternativ och kan välja vilken väg man vill gå - men som sagt garanterad är man inte - kasnke endast mot kromosonskador.
ps. de såg mörka partier runt hjärtat på Ul - vilket de trodde var vätska.
Jag har också sett en hel del på nära håll, men inte så "mörkt" som du skriver.
Vad var de mörka partierna kring hjärtat? Du behöver självklart inte svara.. men jag undrar ju hur de ser och vad det var för stort fel som de trots allt missade..