• Scarlett

Underbara under - eller?

Äntligen har jag hittat en internetbutik som förstår att även stora flickor vill ha spets i stjärten i bland.

http://buttressandsnatch.co.uk/home.aspx

Jag tycker de har fantastiska underkläder och nu ska jag bara få min man att förstå att 800 kronor inte är för mycket för en ankstjärtstrosa. (Hur nu det ska gå till.)

Kolla här bara:

Men nu är frågan: Vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Underbara under - eller?
  • 010306

Söta endel av dem.. Har liknande som dem vita men bekväma under byxor är dem ju inte ;P

• 3barnsmor
    CeeJay skrev 2011-07-17 20:39:31 följande:
    Annat: Skitful och det måste vara fruktansvärt knöligt att ha på sig under byxor

Men det är ju bra att det finns om någon vill ha såna!!
    Om jag skulle ha dom på mig så vill jag ju inte ha några byxor på mig mer till för mannen att se och njuta

• Mandel

Inget att ha till vardags, men under en kort kjol på en maskerad eller som utklädning vid sexlekar så fungerar de säkert bra.
    Jag får dock inget köpbehov.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Disan

Jag valde annat eftersom jag reagerade på att ts skrev om sig själv som typ modell större men bilden visar en helt normal tjej. Haha, trosan är iofs inget för mig eller ngn annan som är av större modell, skall man ha en sådan skall man vara smal.

• bananflugekärlek

På en stor flicka? Menar du vuxen eller fet?

• Scarlett
    010306 skrev 2011-07-19 12:27:32 följande:
    Söta endel av dem.. Har liknande som dem vita men bekväma under byxor är dem ju inte ;P
    Var hittar du vita ankisar?
  • Scarlett
    bananflugekärlek skrev 2011-07-19 12:56:11 följande:
    På en stor flicka? Menar du vuxen eller fet?
    Jag menade vuxen men jag är inte smal heller...
  • Scarlett
    010306 skrev 2011-07-19 13:28:51 följande:
    Hittade dem på LIndex förra året, även cerise rosa :)
    Åh sjutton, det missade jag. Säkert billigare än de här antar jag? Undrar om det fortfarande finns?
Svar på tråden Underbara under - eller?