• Superbia

Ser du ut som du vill?

Upplever du att du ser ut precis så som du vill; kläder, smink, skor, frisyr osv? Om inte, vad är det som hindrar dig?

• Svar på tråden Ser du ut som du vill?
  • bastardized

Japp, idag har jag pondus att klä mig och bete mig precis som jag behagar och har styrkan att be folk dra åt helvette när jag tycker det är befogat.

I tjänsten använder jag klassisk klädsel av respekt inför de jag gör affärer/samarbetar med.  

• Serahjay

Inte just nu. Eftersom jag är för tjock för alla mina kläder så måste jag gå i samma ständigt och jämt.
    Typ tajts, och klänningar.

Men annars är jag ganska nöjd med hur jag ser ut.
    Är jag trött på min frisyr så ändrar jag den.
    Vill jag byta sminkstil så gör jag det.
    Jag är inte rädd för att testa osv.
    När det  gäller kläder så har jag en ganska "normal" stil.
    Jeans, kjol, linne osv..
    Men känner jag för att testa en ny stil så gör jag det, med dom kläderna jag har.

Men självklart kan pengar hindra mig från att utöka mitt sortiment.
    Det blir ganska trist att återanvända samma år ut och år in.

• MadHatter

Nej. Jag har inte ekonomisk möjlighet att prioritera inköp av nya kläder - vilket verkligen skulle behövas. Dessutom har jag gått upp en del senaste åren och har inte tillräcklig kunskap om hur jag ska klä min "nya" kropp på ett snyggt sätt. Makeup är jag urusel på, skulle gärna vilja lära mig.

• Serahjay
    MadHatter skrev 2011-07-18 21:32:50 följande:
    Nej. Jag har inte ekonomisk möjlighet att prioritera inköp av nya kläder - vilket verkligen skulle behövas. Dessutom har jag gått upp en del senaste åren och har inte tillräcklig kunskap om hur jag ska klä min "nya" kropp på ett snyggt sätt. Makeup är jag urusel på, skulle gärna vilja lära mig.
    tipsar om youtube. Det har lärt mig mycket. Både med smink och hår :)
  • Superbia
    bastardized skrev 2011-07-18 21:23:01 följande:
    Japp, idag har jag pondus att klä mig och bete mig precis som jag behagar och har styrkan att be folk dra åt helvette när jag tycker det är befogat.

I tjänsten använder jag klassisk klädsel av respekt inför de jag gör affärer/samarbetar med.  
    Hade du velat klä dig på ett annat sätt än du gör nu när du jobbar?
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • hallencreutz89

Njä, hade behöt pengar fr det. Jsut nu sitter inget riktigt bra och jag har mest kläder och sånt som jag hittat billigt snarare än dte jag tycker är finast

• Shorona

Japp. Är väldigt nöjd med kläder, frisyr, skor, smink, ja, hela paketet!

• Zinara

Nej efter att jag pga sjukdom gick upp 30 kg på ett par månader tycker jag ingenting är snyggt på mig. Innan jag gick upp var jag 100% nöjd. Kunde gå in i en butik se något snyggt och köpa det. Visste att det skulle se snyggt ut även om jag inte provat. Väntar nu på att ekonomin ska tillåta ett inköp av en crosstrainer så ska jag ta ett krafttag och göra ett sista försök att få tillbaka min vikt annars söka hjälp. Har försökt träna och lägga om kost tidigare utan resultat så har inte så mycket hopp om att lyckas.

• La Lola

Näpp.

Vad som hindrar mig?
    Min lathet.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Superbia
    Zinara skrev 2011-07-19 08:47:24 följande:
    Nej efter att jag pga sjukdom gick upp 30 kg på ett par månader tycker jag ingenting är snyggt på mig. Innan jag gick upp var jag 100% nöjd. Kunde gå in i en butik se något snyggt och köpa det. Visste att det skulle se snyggt ut även om jag inte provat. Väntar nu på att ekonomin ska tillåta ett inköp av en crosstrainer så ska jag ta ett krafttag och göra ett sista försök att få tillbaka min vikt annars söka hjälp. Har försökt träna och lägga om kost tidigare utan resultat så har inte så mycket hopp om att lyckas.
    Haha, läste först att du väntade på att ekonomin skulle tillåta ett inköp av croissanter och funderade över hur det skulle hjälpa dig att återgå till din vanliga form
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
Svar på tråden Ser du ut som du vill?