Inre rastlöshet, drömmare, känslomänniska, längtan efter kick, vad lider jag av?
Jag har gått från Anafranil (klomipramin) 75 mg till 50 mg Per dag för att ev börja m Voxra. Jag lider av nedstämndhet o ångest. Även om jag skulle äta högre dos medicin skulle jag nog ändå känna såhär: jag är känslomänniska, drömmare, nostalgisk. Känner inre rastlöshet, oro, längtan efter att ha ro i kroppen, känna tillfredställelse. Jag hittar inte känslan! Att jag ens tänker på att hitta dom känslorna betyder ju att dom inte existerar i mig. Jag har nu sommarlov då jag pluggar ett år. Jag har varit ute m vår segelbåt i underbart vackra miljöer o känner mig rastlös fast vi haft vänner med. Jag känner ett behov efter en typ av långvarig kick o välbehag dom vid glad fylla, nyförälskelse. Jag vill bara ta en tablett i känna den kicken eller känna att längtan efter den avtar. Vad fasen är det dom är fel!? Det måste ju vara ngt i hjärnan?! Jag vill känna tillfredställelse i en vacker miljö m vänner o mannen jag älskar. Men jag vill känna spänning som om jag var tjugo o var nykär o skulle till enpartyort typ. Jag tänker o mår dåligt över att inte nyligen ha träffat min pojkvän. Att vi varit ihop så länge ATG jag inte kan glömma min inre rastlöshet för att nyförälskelsen fyller min kropp o det jag saknar. Men ska jag känna så så måste jag träffa nya killar hela tiden o bli nykär, Vad skulle ni klassa mitt problem som? Kan det vara Voxra jag behöver?