• Anonym

Inre rastlöshet, drömmare, känslomänniska, längtan efter kick, vad lider jag av?

Jag har gått från Anafranil (klomipramin) 75 mg till 50 mg Per dag för att ev börja m Voxra. Jag lider av nedstämndhet o ångest. Även om jag skulle äta högre dos medicin skulle jag nog ändå känna såhär: jag är känslomänniska, drömmare, nostalgisk. Känner inre rastlöshet, oro, längtan efter att ha ro i kroppen, känna tillfredställelse. Jag hittar inte känslan! Att jag ens tänker på att hitta dom känslorna betyder ju att dom inte existerar i mig. Jag har nu sommarlov då jag pluggar ett år. Jag har varit ute m vår segelbåt i underbart vackra miljöer o känner mig rastlös fast vi haft vänner med. Jag känner ett behov efter en typ av långvarig kick o välbehag dom vid glad fylla, nyförälskelse. Jag vill bara ta en tablett i känna den kicken eller känna att längtan efter den avtar. Vad fasen är det dom är fel!? Det måste ju vara ngt i hjärnan?! Jag vill känna tillfredställelse i en vacker miljö m vänner o mannen jag älskar. Men jag vill känna spänning som om jag var tjugo o var nykär o skulle till enpartyort typ. Jag tänker o mår dåligt över att inte nyligen ha träffat min pojkvän. Att vi varit ihop så länge ATG jag inte kan glömma min inre rastlöshet för att nyförälskelsen fyller min kropp o det jag saknar. Men ska jag känna så så måste jag träffa nya killar hela tiden o bli nykär, Vad skulle ni klassa mitt problem som? Kan det vara Voxra jag behöver?

• Svar på tråden Inre rastlöshet, drömmare, känslomänniska, längtan efter kick, vad lider jag av?
  • Anonym (ehum)

oj, vad jag känner igen mig... jag har diagnos emotionellt instabil personlighetsstörning, men vet inte om det är det som är problemet. kanske är rastlösheten ett resultat av en tomhetskänsla som man vill fylla?

• K11

Jag ser att detta inlägg är ett par år gammalt men jag känner för att skriva av mig lite ändå.