Är jag gravid eller bara bakfull?
Jag förväntar mig att min mens ska komma kring den 23 juli eftersom jag senast hade mens den 1 juli.
I lördags (den 16 juli) hade jag en pytteliten brunaktig fläck i trosorna, som liknade blod. Tänkte "konstigt"... men jag brydde mig inte om det utan festade vidare.
Så dagen efter, då jag var väldigt bakis, mycket mer än normalt eftersom jag kräktes vilket jag inte minns senast jag gjorde i bakfullt tillstånd, så under dagen så började jag känna en obehaglig molande känsla i höger äggstock, eller tror iallafall att det var äggstocken det satt då där i den regionen, nära urinblåsan om man säger så för att lokalisera positionen. Den smärtan sitter fortfarande kvar, två dagar senare. Kommer och går om man säger så, kände det väldigt mycket när jag satt och körde bil idag.
Nu tror ju jag inte att det faktum att jag kräktes dagen efter jag druckit alkohol har att göra med en ev. graviditet, det har nog andra logiska förklaringar... Men jag tänker att det kan väl kanske vara bakfyllan som gjorde att jag hade ont i de regionerna?? Eftersom jag var så extremt bakfull och mådde jätteilla.
Men å andra sidan lägger jag ihop den lilla blödningen och ont i äggstockarna... hur stor är risken för graviditet??? Jag vill verkligen inte vara det just nu eftersom jag inte är seriös med min sexpartner, alltså vi har inget seriöst förhållande... jag skulle inte kunna ta ett gravtest nu eftersom jag fortfarande väntar på beräknad menstruationsdag... men detta är något som jag tänkt på idag och om det är nån som har erfarenheter av tidiga graviditetstecken kan ni dela med er av dem??