Inlägg från: saga |Visa alla inlägg
  • saga

Ocicat

Någon här som har en Ocicat?

• Svar på tråden Ocicat
  • saga

Det är en katt som ser ut som ett lejon

• saga

Jag har ingen själv, men är lite nyfiken på rasen.

• saga

Visst är de lite häftiga? Har haft perser, men är trött på pälen. Tänkte att jag skulle skaffa något helt annat nu. Hmmm, jag får väl se!

• saga

mysmika: tack för tips på ännu en länk. Ska bearbeta mannen lite (till) oxå

• saga

Lakritsmonstret: åh vad fin! Hur är den i humöret, har du den som innekatt?

• saga

Läste oxå att bengalkatten kan tycka om bad.. kul! Får väl se vad det blir, om det blir..

• saga

Kanonfina Frågis! Lejonman eller inte, de ser väldigt djungelaktiga ut i alla fall... Ska nog kolla runt lite på uppfödare av båda dessa raser - dom är jättefina!

• saga

Jag har tittat på Ocicat föreningen- Det finns en del uppfödare och många fina ungar där och de flesta verkar vara sålda eller reserverade. Tänkte jag skulle gå på någon utställning eller besöka någon uppfödare. Bengalen är vacker oxå!

• saga

Jag har tittat på Ocicat föreningen- Det finns en del uppfödare och många fina ungar där och de flesta verkar vara sålda eller reserverade. Tänkte jag skulle gå på någon utställning eller besöka någon uppfödare. Bengalen är vacker oxå!

• saga

djmugg: vet du om det är någon hane och vilka färger är det? Har inte sett alla färger ännu, men jag tycker den bruna är fin.

• saga

Nu har jag bestämt mig! Det blev en Bengal. Har varit och tittat på båda raser och fastnade mest för Bengalen. Så nu har jag tingat henne. Får hem henne 28/1 och jag längtar verkligen - hon var så fin!
    Tack för alla råd från Er!

• saga

Nu har jag bestämt mig! Det blev en Bengal. Har varit och tittat på båda raser och fastnade mest för Bengalen. Så nu har jag tingat henne. Får hem henne 28/1 och jag längtar verkligen - hon var så fin!
    Tack för alla råd från Er!

• saga

Jag har en bondkatt å hoppas dom kommer att trivas tillsammans! Ska försöka få in lite bilder när jag har fått henne

Svar på tråden Ocicat