Inlägg från: etthjerta |Visa alla inlägg
  • etthjerta

Mobbad/nertryckt av min pojkvän

Vad du ska göra? DUMPA GRISEN TILL POJKVÄN!!

Fy fan att han ens tror att han får bete sig så! Man säger ju inte så till nån man älskar,eller hur?
    Han verkar rakt igenom otrevlig i mina ögon. Har han själv en så usel självkänsla att han måste trycka ner dig för att må bättre själv?
    Hur som så ska du inte acceptera nåt sånt! Säg åt honom att om han säger ett enda ord till om din vikt,hårfärg,kläder,utseende och beteende så får han hitta nån annan att vara med! Han får gilla dig som du är eller inte alls!

• etthjerta
    rosadenrosa skrev 2011-07-19 13:27:47 följande:
    Någon som varit i liknande situation?
    Aldrig och skulle aldrig acceptera det heller! Men förstår samtidigt at det inte änns så lätt att bara lämna honom heller.. Men nånstans.. Svalnar inte dina känslor för honom ju mer han håller på?Obestämd
  • etthjerta
    rosadenrosa skrev 2011-07-19 13:38:53 följande:

Jo en del av mig hatar honom...
    Den andra älskar honom..

Känner det dock ändå som att det är mitt fel. Vore jag tillräckligt smal och perfekt vore det j inte såhär. Helt fel! jag vet! Men jag fastnar i det på något vis...
    Sen önskan om att det kanske tar slut på "klankandet" en vacker dag...

En sak är säker - DET ÄR INTE DITT FEL!
    Du har bara haft en jäkla otur som måste ha hittat en av dom största grisarna nånsin.. Försök inse att du är värd såå kt bätre och at dig ur det här snarast! Att bli behandlad så av den personen som ska ge en kärlek och respekt är helt fel! Försök vara stark och fokusera på alla elaka saker han säger och hur ledsen han gör dig. Det kanske är hårt men jag tror faktiskt att det bästa du kan göra är att lämna när det tydligen inte går in i hans huvud det du säger åt honom! Det ska räcka med att du säger ifrån EN gång och han ska sluta.
Svar på tråden Mobbad/nertryckt av min pojkvän