Mobbad/nertryckt av min pojkvän
Du är inte mobbad av din pojkvän du är psykisktmisshandlad om du har tur så stannar det vid psykiskmisshandel om du har otur övergår det till fysiskmisshandel, men när det övergår till fysiskmisshandel är du så nertryckt och du mår så dåligt att du kommer ta på dig skulden att det är ditt fel att han slår. Bara DU ändrar dig kommer han aldrig mer att slå osv.
Jag levde med en man som ständigt tryckte ner mig i ca 2år. När jag tog steget/valet att göra slut var jag deprimerad och hade dödsångest
Idag är det drygt 5,5år sedan det tog slut. Jag trodde inte att det fanns en enda människa som kunde älska mig. Jag var singel i 6 veckor sedan blev jag ihop med en jätte snäll och underbar kille som var raka motsatsen till mitt ex.
Idag har vi varit ihop i drygt 5,5år (dec 2005) vi fick vårt första barn juni 08, gifte oss aug 08 och vi fick vårt andra barn juli 10.
Den stor frågan är väl vill du fortsätta leva som du gör nu för om din kille inte vill gå till en kurator/psykolog eller liknande och ta tag i sina problem så är chanserna att ert förhållande blir bättre väldigt små. Så vill du leva så här resten av livet eller vill du ta steget ut i det okända och försöka hitta lycklig kärlek?