• Anonym

Är jag en dålig förebild som mamma när jag kissar ute?

varför får jag känslan av att det finns en jäkla massa sjuka pervon på FL? =)

• Anonym

Du får väl ta kortare stadsrundor istället om din blåsa är så dålig. Hade ju varit en sak om ni kissat ute i skogen, men mitt i stan. Skärp dig för fan.

• Anonym

Klart du är, det luktar ju skunk efter ett tag!

• Anonym
    Imortaelis skrev 2011-07-19 14:02:02 följande:
    Man går till en toalett. Enkelt. VIll du inte sitta på ringen kan du väl huka dig över den?
    This!

Och förresten, TS, det är väl bättre då att det äckliga stannar inne på de offentliga toaletterna. Genom att bete sig sådär förvandlar man ju hela stan till en äcklig toa. Inte okej.
  • Anonym

garanterat nån snuskig gubbe som sitter och blir kåt av alla svar...LOL

• Anonym

Varför dyker dessa kissa-ute-trådar upp ned jämna mellanrum och vad vill ni ha ut av dem?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-19 18:47:07 följande:
    garanterat nån snuskig gubbe som sitter och blir kåt av alla svar...LOL
    Jag tänkte samma sak faktiskt.

TS - om det här är på riktigt - ja, du är en usel förebild. Det är INTE ok att göra det i parkeringsgarage. Varför överför du såna usla vanor på dina barn? Skulle du bli glad om någon kissade i ditt garage, så att det rann på din bil och du tvingades gå i det?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-19 19:06:08 följande:
    Varför dyker dessa kissa-ute-trådar upp ned jämna mellanrum och vad vill ni ha ut av dem?
    Vissa människor går igång på kiss. Kiss i parkeringsgarage. Kiss i blöjor. O.s.v.
  • Anonym
    Frontline skrev 2011-07-19 19:00:13 följande:
    Garanterat du med eftersom du behövde skriva anonymt...
    känner inte för att bli trakasserad av snuskot ifråga, därav är jag anonym, thank u very much =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-19 19:08:12 följande:
    Vissa människor går igång på kiss. Kiss i parkeringsgarage. Kiss i blöjor. O.s.v.
    precis. rätt sjukt enligt mig att gå in och göra trådar och döpa sig till nåt tantnamn...varför inte träffa någon likasinnad istället att kissa på eller som kissar på dig, ts, om det nu är det som trängtar haha :D
Svar på tråden Är jag en dålig förebild som mamma när jag kissar ute?