• mallanis

Nu är de här! Bebisarna här för oss 30+ som längtat efter första barnet

Vi som hängt i trådarna "Finns det fler som är över 30 som är gravida med första barnet? " och "Fler som är över 30 och försöker få ert första barn" samlas här när våra små har kommit ut!
    Här kan vi prata vidare om allt som rör våra nya små familjemedlemmar!
    Har du inte hängt med i gamla tråden är du naturligtvis lika välkommen ändå om du är över 30 och fått första barnet! Hoppas vi kan samlas här igen och babbla vidare!

Välkommna!

Viktors mamma
  • Svar på tråden Nu är de här! Bebisarna här för oss 30+ som längtat efter första barnet
  • Sockerpuffa

Jag lägger till i favoriter :)

• frifantasi

Favoritar också inför framtiden, även om det är ett tag kvar, men jag vill ju se vad som skrivs redan nu :)

• Fru KM

Lägger i favvisar, v 30 nu 29+3 så än är det ett tag kvar för oss men snart så...

• acinna

Nu kan jag också komma hit på riktigt!!!
    Igår den 31/7 klockan 14.07 föddes vår lilla Ella! 

• Sockerpuffa

Stort, stort grattis acinna! Hoppas allt gick bra att ni mår bra allihopa. Jag anade att det var på G, eftersom du inte skrivit något de senaste dagarna :)

• acinna

Sockerpuff: Tack! Ja, jag försvann vid lunch i lördags för att fira min pappas 65-års dag, och sitter nu på BB med en underbar liten flicka! Fattar bara inte var hon kommit från... Flört

• acinna

Kan tillägga att vi mår bra alla tre, men efter 20 timmars förlossning och först 40 timmars vaken tid, för att sedan sova i 5 timmar och nu varit vaken idag, så känner jag mig väldigt trött... Hoppas hon är lugnare inatt, så vi får sova lite i alla fall!

Svar på tråden Nu är de här! Bebisarna här för oss 30+ som längtat efter första barnet