Polarlantis skrev 2012-08-29 10:01:18 följande:
Hej alla!
Saftis: men din stackare vad du ska igenom mycket skit! Hoppas så att det går bra med röntgen och allt och om dom hittar ngt isf hittar en snäll tumör! Håller alla tummarna för dig!!! Men det är underbart att du är i den här tråden nu för tiden, tjoho!!!
Ceke: Förstår att det blir stor skilnad att börja jobba och framförallt på heltid. Men KUL att plutten börjat gå! Kekke kommer nog få fullt upp som du säger :)
Ang mens/sex: Ja här kommer vi ingen vart alls...sambon är mer än lovligt frustrerad och ni vet ju hur jobbigt jag kan tycka det är i vanliga fall (under bebisgörartiden iaf) och nu har jag enormt dåligt samvete för att jag inte läkt ihop ÄNNU! Idiotiskt, det är ju inte som om jag valt det själv iksom men ändå... Nu blir det liksom värsta grejen med S E X...inte som jag tänkt mig att det kunde få hända lite som det vill...nu är plutten två månader och här har jag fortfarande ont, SUCK! HATAR att känna att man snart MÅSTE ha sex liksom...stööön...vill bara komma in i ngn bra "lunk" med sånt igen, nu när man inte ska göra barn liksom...
Mensen trodde jag kom tilbaka...men icke, det var bara lite lätta flytningar och sedan inget igen...jaja, när som helst antar jag...
EGO: Plutten käkar och växer och igår hade vi läkarkontroll och allt var kanon. 7kg och 62 lång, man blir stark på kuppen :) Tack för alla svar om att leka själv osv! Jag låter honom hållar så länge han är nöjd :) Imorgon ska jag hämta lekhage, blir kanon så han kan vara på golkvet utan att en stor best trampar på honom! Återkontroll hos BM imorgon och jag hoppas det ska vara bra... Undrar om hon sätter sprial då? För det vill jag testa, kopparvarianten, Har annars så jättesmå blödningar så det borde funka kan jag tycka...
Måste fråga: urinkäckage någon? Har lite nu, men inte i början IRRITERANDE!!!! Någon som märkar skilnad med knipövningarna??
Måste också fråga om ni alla är i tipp topp shape och kommer i era kläder efter 2 mån???? Blir GALEN! Ser inte så tjock ut och trodde att en stl större jeans skulle funka,..,.inte...testade stl 44...funkade inte heller i midjan så nu skiter jag i att köpa byxor utan får gå i mina gravidjeans ett tag till. MOPRR!! PANIK! TJOCK!!! USH!!! Kommer ju inte i ngra tröjor heller för allt är för tyght över ryggen. Känns som hela skelettet blivit störra :( Äter bra, rör mig, äter inte onyttigheter...vad mer ska man göra???????????????????????????????
Ha, ha - det där skulle jag ha kunnat skriva... alltså ja... är både tjock (ser ut som om jag är i sjätte månaden minst) och har urinläckage. Vet inte heller vad jag ska göra (lever oxå hälsosamt). Ska till en sjukgymnast nästa vecka och hoppas kunna få några bra träningstips.