Bröllopsklänning
Mammato2 skrev 2011-07-20 09:57:41 följande:
Dem kanske har större storlekar det vet jag inget om, men jag köpte min brudklänning där och var nöjd tills jag bad dem göra lite ändringar tex drapering påmagen dem förstörde tyget, använde billiga fula pärlor fast jag bettom andra. Dem blev klar med klänningen två veckor innan bröllopet jag grät när jag gick ur affären. Tur har jag en kompis som syr otorligt bra hon fixade dreperingen och andra pärlor men hon sa att dem förstört tyget på magen inifrån.Ville bara berätta min erfarenhet därifrån.
Jag är en av ägarna till Blue Crown Fashion och upptäckte detta inlägg genom vår hemsida och sökmotor. Jag och min kompanjon blev väldigt överraskade av att läsa detta inlägg av "Nicosfru". När vi läste igenom inlägget kunde vi inte alls komma på att någon hade lämnat vår butik med en brudklänning och varit besviken på vår service. Så därför tycker jag att man alltid skall framföra sina åsikter, såväl positiva som negativa så att vi kan rätta till sådant som inte är till belåtenhet. Att Ni "Nicosfru" går ut och smutskastar vår verksamhet på ett forum utan att meddela oss i butiken är väldigt tråkigt. Det är svårt att förändra något om man inte känner till det.
Hoppas att Ert bröllop blev lyckat trots allt!
Mvh,
Adam - Blue Crown Fashion