• Anonym

Vilka kläder känner du dig mest sexig i?

Hej

Tänkte att det vore intressant att se vilka kläder folk väljer för att känna sig sexiga i. Kan vara allt från underkläder till kjolar, klänningar, olika typer av skor, handskar.

• Svar på tråden Vilka kläder känner du dig mest sexig i?
  • redneck girl
    Klinsmann skrev 2011-07-20 16:21:57 följande:
    Jeans och bar överkropp.
    Särskilt när jag är nyduschad och liksom inte färdigklädd. Översta knappen i jeansen oknäppt, och så ett par snygga Salming som syns under.
    Kanske låter utstuderat, men i det läget brukar jag få trånande blickar t o m från frun och det är ju liksom det som är tanken...
    jag dregglar när gubben min kommer så....så sexigt =) fast han vet ju också att jag falller som en fura när han visar sig på det viset .
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • HäckHäxan
    Klinsmann skrev 2011-07-20 16:21:57 följande:
    Jeans och bar överkropp.
    Särskilt när jag är nyduschad och liksom inte färdigklädd. Översta knappen i jeansen oknäppt, och så ett par snygga Salming som syns under.
    Kanske låter utstuderat, men i det läget brukar jag få trånande blickar t o m från frun och det är ju liksom det som är tanken...
    *suckar längtande*

Så jävla hett!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • SaraOlivia

Svarta tighta jeans, svart linne och en snygg t-shirt över, gärna en bandtröja.. Men känner mig nog mest sexig i de kläderna för att jag känner mig mest bekväm i dem.. Och så sexiga underkläder under.. spets hipsters och snygg passande bh

• Klinsmann
    HäxanSurtant skrev 2011-07-20 16:33:34 följande:
    *suckar längtande*

Så jävla hett!
    Flört
  • Anonym (stina)

I mina tighta korta mjukisshorts och en av mannens gamla tshirtar som ar sa urtvattad att den i princip ar genomskinlig. Garna pa kvallen, nar man ar lite lagon rufsig och dagens smink borjat forfalla och kladda lite. Da kanner jag mig sexig. 

• Anonym
    Anonym (stina) skrev 2011-07-20 18:42:03 följande:
    I mina tighta korta mjukisshorts och en av mannens gamla tshirtar som ar sa urtvattad att den i princip ar genomskinlig. Garna pa kvallen, nar man ar lite lagon rufsig och dagens smink borjat forfalla och kladda lite. Da kanner jag mig sexig. 
    Fräscht Glad
  • Saralito

Tighta jeans och ett snyggt linne eller t-shirt, alternativt riktigt fixad inför en fest. Gillar min rumpa, gillar mina ben och känner mig således absolut hetast när de framhävs :)

• Anonym

I nätbyxa och blöja! Är man nyförlöst så är man.

• RebornEve

Jag känner mig sexig i ett par lågt skurna hipstertrosor och linne med smala axelband...

• Anonym
    redneck girl skrev 2011-07-20 15:43:58 följande:
    det mest osexiga är en person med negativa tankar....var som du är och njut medans du försöker gå ner om du nu vill det . oftast så är man märkt på magen och brösten när man fått barn...gilla läget . du är vacker iaf =)

Vacker är jag inte, men jag är som jag är ändå. Spegeln ljuger inte
  • KIssimmee

Urringad klänning så mina schyssa tuttar syns lite lagom så jag kan glo på dom när jag går för dom guppar så fint

• Anonym

Nya kläder. Oftast något svart åtsittande med sexiga svarta spetsunderkläder under.

Svar på tråden Vilka kläder känner du dig mest sexig i?