• Anonym (suck)

Min man är jägare!!

Det märks att det finns några här inne som inte vet hur det går till med jakt. Man tar inte bara med sig bössa och leker vilda västern. Det finns uträknat med hur många varje jaktlag får fälla och man skall rapportera in allt som man fäller. Man skaffar inte bara jaktlicens bara för att, det är en livsstil som jag en dag kommer delta i när jag har pengar till det.

En sak om man har en åsikt men att försöka tvinga på någon annan den... Fy fan alltså!! Om man nu inte är så pass vuxen att man inte kan förstå att andra kan ha andra synpunkter eller åsikter så kanske man skulle ta och vänta med att flytta ihop och börja tänka på att skaffa barn med en helt främmande människa som det i detta fall är. För det kommer inte bli lättare ju mer man känner varandra. Och vad skulle du säga om din sambo vill att era ev barn skulle få smaka en köttbulle? Skulle det bara vara din vilja som skulle få gå igenom?

• Anonym (suck)
    Anonym (vegetarian) skrev 2011-07-22 10:46:11 följande:
    Är man läskunnig förstår man vad det står, vill du att jag ska renskriva texten åt dig så att du kan läsa den?

Bara för att hon har ett fånigt "problem" så behöver man inte trycka ner henne ytterligare..
    Lite mer OT men om man nu vill få fram något och vill att folk ska läsa så är det ganska bra om man kan det med punkt och stor bokstav. Det kan bli lite "rörigt" och så vill man inte behöva läsa TS 3 gånger för att förstå inebörden.

Det är sånna här saker som gör att färre och färre får betyg i svenska i skolan...

Och till TS: Om du nu hatar din man/sambo så är det bästa att göra slut för jag tror inte att han kommer ge upp sitt jagande. Tror det kommer tära på er om du ska gå omkring och känna avsky till honom hela dagarna.
Svar på tråden Min man är jägare!!