död 16 mån utan anlednig..
Vilken chock och vilken sorg. Kram till er...
Vilken chock och vilken sorg. Kram till er...
Först och främst vill jag verkligen beklaga er sorg! Detta är något ingen förälder borde behöva uppleva,
En tanke jag fick, (som absolut kan vara helt fel!), är om hon kan ha fått ett epileptiskt anfall i sömn som varit allvarligt och långvarigt och avlidit till följd av detta. Jag har själv ett barn med epilepsi och det är därför jag kommer att tänka på detta.
Varför dog hon?
Beklagar verkligen er enorma sorg, styrkekramar !
Fy så tragiskt...va ledsen jag blir av att läsa den här tråden...
Hoppas att ni får all hjälp och stöd i allt det här sorgliga att ni har många fina vänner och familj som finns som stöd för er.
När min flicka var ungefär 3 månader så blev jag livrädd också...vi var bort bjuden och vi hade åkt bil och hon sov i bilstolen...när jag försökte väcka henne så vaknade hon inte...och jag blev skräckslagen...puttade och försökte väcka henne jätte lång tid...kändes som en halv timme...var nog kortare tid...men efter jätte lång tid så vakande hon till, men hon sov jätte djupt och rörde inte på sig alls låg helt stilla...undrar varför hon sovit så djupt...har funderat på vad som hade hänt om vi hade åkt bil en längre sträcka och jag inte lyft upp henne och ruskat på henne...det var en skräck upplevelse...
Tänker på er så tragiskt och ofattbart.
*många styrke kramar till er från mig*
PSD kan ske ända upp till 16-års ålder. Och det är inte ovanligt att barn dör i det.