död 16 mån utan anlednig..
Usch sitter och läser och gråter samtidigt, BEKLAGAR SORGEN..Det måste vara fruksansvärt att det knappast finns ord att beskriva.. Jag har också förlorat min dotter i magen v 39 den 15 maj 2011, den var en sorg som är obeskrivbar. När jag misste min dotter var jag i sån chocktillstånd visste knappast var jag skulle vända mig. När jag träffade min kurator gav hon mig som tips att vända mig på FL och träffa andra änglafödrar.. Det va det bästa jag gjorde och gjorde min sorgarbete mycket lättare.. Jag träffade en ängla mamma som skrev riktigt fina ord om änglabarn. Att du har fått den dyrbaraste diamantskatt i ditt hjärtan. I början så har den vassa kanter så när den vrider sig i hjärtat gör det ont, men med tiden så blir kanterna rundare och gör mindre ont. Men ändå så har du fortfarande en underbar diamant i ditt hjärta. Jag hoppas inte jag har krånglat till och förstår vad jag har skrivit.. Jag skriver från mob och då blir det lite svårare..Önskar dig all lycka och skickar en stor kram