Inlägg från: mirakel10 |Visa alla inlägg
  • mirakel10

dopsång

har en man som ska sjunga på vår lille prinsdop och behöver lite tips om fina låtar! Just nu har jag teddybjörnen fredriksson, håll mitt hjärta eller jag ger dej min morgon. Är håll mitt hjärta mer en begravningslåt?Tycker den är så fin men det är ju en glädje da!Kärleksvisan med sarah d finer e oxå så fin men passar väl knappast att en man på ca 50 år sjunger den??!!Tips och råd snälla!!

• Svar på tråden dopsång
  • mirakel10

oh ted honom älskar jag hans låtar kanske skulle passa. Men då hoppas jag iaf håll mitt hjärta vill att det ska vara fint men inte sorgligt..

• mirakel10

hmm men lysnade på teds låtar kanske inte passar dop?!handens fem fingrar har en jättefin text men gillarinte melodin..hmm känns som jag aldrig kommer kunna bestämma hihi..sambon e lika velig han..

• mirakel10

hmm, ja får sitta och kika runt
    ">

denna då??? hAR FÖR MIG ATT DET ÄR EN BEGRAVNINGSÅNG OXÅ MAN HITTADE JU DEN TILL DOP VA TYKKER NI??Sorglig kanske??

• mirakel10

sång till friheten..så fin och kanske passande till dop...!!Passar ju säkert om en man sjunger oxå..:O)Va snäll ni e alla som hjälper till ,,kon gärna med mer förslag--

• mirakel10

trasseltroll: Oh så fin den har jag aldrig hört innan...läggs till på listan..;O)Så får jag rådgöra med mannen sen

Svar på tråden dopsång