Inlägg från: Bedhead |Visa alla inlägg
  • Bedhead

Explosion i Oslo

jagvetallt2 skrev 2011-07-22 16:40:27 följande:
    skulle det vara en norsk eller? norskar e för lata för något sånt här, jag törs sätta alla pengar jag har på att det är en kulturberikare av något slag.. 
    När vill du ha mitt kontonummer? Eller förresten, det kanske räcker om du lägger ner ditt senaste försörjningsstöd i ett kuvert och skickar till mig.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    jagvetallt2 skrev 2011-07-23 13:10:18 följande:
    varför skulle jag skämmas? jag gör som GW, Utgår man från statistik så brukar man få rätt 80-90% av gångerna, ibland slår det fel som här. jag har inte alltid rätt men 80-90% av gångerna.

Exakt vilken statistik har du utgått från?
    Knappast den som är tillgänglig för resten av oss iallafall:
    http://www.dn.se/nyheter/varlden/islamistisk-terrorism-ovanlig-i-europa

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    jagvetallt2 skrev 2011-07-23 15:22:39 följande:
    haha försörjningsstöd? jag bor i norge, vore en bedrift att inte va bra avlönad här, försörjningstödet skulle jag gå i personlig konkurs på, även akassa. intressant ämne dock, kanske jag startar en tråd om bidrag, jag vet ingen som går på bidrag i norge, förutom barnbidrag.. 

Dåså. Då blir det konto då.
  • Bedhead
    jagvetallt2 skrev 2011-07-23 15:27:57 följande:
    är du i behov av pengar eller? skaffa dig egen försörjning... finns massor av jobb..

Hey, det var du som gamblade bort din förmögenhet på en statistiskt dåligt underbyggd gissning. Står du inte vid ditt ord?
Svar på tråden Explosion i Oslo