• Lajkie

Måste bara...

.... få skriva något positivt här för en gångs skull. 
    Läser alla tragiska, småklagiga inlägg dag ut och dag in.

Min sambo är världens bästa!  Vi bråkar ibland och är oense, men han är toppen. Och barnen är världens underbaraste små knattar.
    Ibland skriker dem och driver mig till vansinne med sina upptåg, men tänk när dem kommer och säger Jag älskar dig, mamma!
    Vilket underbar liv jag har!

Har du det? Berätta!     Skål   Solig 

cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • Svar på tråden Måste bara...
  • Glädje58

Jag har en underbar vän. Vi är själsfränder, trots att vi kan bråka och ha olika uppfattningar. De gånger jag har sovit över har nästan varje morgon varit ett ordkrig, pest och pina. Men några timmar senare kan vi skratta åt det, hon behöver sitt kaffe innan hon blir som folk säger hon (fan tro't). För varje konflikt har vi kommit varandra närmare. Ärlighet och uppriktighet var varit en ledstjärna för oss. Vi är bara vänner men jag hoppas att få uppleva nåt liknande med en partner någongång. Vi kan babbla på, vi kan vara tysta och bara lyssna på musiken som flödar. Vi stöttar varandra när det behövs och vi kan jävlas med varandra när det är nödvändigt.

Jag älskar dig...

• LillaVanilla

Min man är sååå mysig! Vi har det så bra med våra två gossar i vårt fina hus. (Ett litet rött tegelhus från -60talet. Jag älskar det!) Jag skulle inte vilja byta med någon! Önskar alla den lycka jag känner!!!

• Smillasmatte

Japp.. mkt lycklig.. Har en underbar sambo... fina ungar.. katter o hundar här.. ibland kaos, stök och helt tokigt..Skrattande.. Men aldrig bråk.. Mkt skratt o kärlek... Älskar min familjHjärta

Svar på tråden Måste bara...