-
Men allvar! Det är högst ohygieniskt. Det finns skäl till att man inrättat toaletter isf att kissa var som och man ska inte kissa på varandra! Dessutom är det högst förnedrande.Anonym skrev 2011-07-23 16:50:04 följande:Men skriv inte i tråden om du tycker det är äckligt!!1 fINNS det verkligen ingen som gillar att kissa lite??
-
Bara för att båda är med på det betyder det ju inte att det är mindre förnedrande. Möjligt att den ene tycker att det är ok att bli förnedrad men det förtar inte att det handlar om förnedring.Leone i Västerås skrev 2011-07-23 16:59:54 följande:Nu är ju inte wetsex riktigt min grej, men hur kan du tycka att det är förnedrande när båda är med på det?
-
*backar undan till vrå lååååångt från pissesex*Anonym skrev 2011-07-23 17:09:15 följande:Kul med så många åsikter! Jag vet att alla inte gillar det här och tycker att det är äckligt, men det här kan väl få vara en tråd för alla som gillar kiss? Själv älskar jag när det rinner över honom och nästa gång ska vi testa att han gör det på mig!! Är så spänd!
-
För att vara mer exakt är pink helt rent när det kommer ut men iom att det får kontakt med syre, är ganska varmt och innehåller en del annat också, blir det inom en kort tid bakteritillväxt i det. Sanning är som vanligt vad man vill se. Efter vad jag förstår så pinkar ju inte folk och sen torkar upp uten det går lite tid till sexet med och då blir det ohygieniskt. För att inte tala om fuktskadan TS ådrog lgh..... *rys*Anonym (teoretikern) skrev 2011-07-24 08:26:21 följande:
ohygieniskt??
Ammoniak är något av det renaste som finns....
Jag har och kommer aldrig vilja att någon kissar på mig, men tycker det är häftigt när folk hittar andra saker som gör att de blir helt till sig i sänghalmen
Men säg inte att är högst ohygieniskt, för då tror jag du drar med osanningar....
Läs på flaskan salubrin som man har vid öppna sår.. Ren ammoniak.
-
Hmm... jag funderar på om en vovve kan tänka sig en fallos som fallos (säris lyktsolpe)... Kanske inte behövs ngn lyktstolpe-dräkt...?
Och.... blir det humla-sex, då?
-
Inte du men:Mad as snow skrev 2011-07-24 20:46:18 följande:Det stora mysteriet tycker jag är varför jag inte har blivit anmäld i den här tråden. Jag tänker att ju längre tiden går, desto värre blir straffet.Skumtoch skrev 2011-07-24 20:37:21 följande:Mig med. Fast jag har ju redan blivit anmäld en gång i den tråden, så vad gör man.
-
Älskar de där !!1111
-
Med en bild oxå!och skrev 2011-07-24 21:16:19 följande:Jag föredrar faktiskt män, så jag kan inte heller hjälpa till.
Men om du lämnar ut din mailadress kan jag lägga ut den på lite roliga sajter, det finns nog en och annan som skulle ställa upp.
-
Hehehe...och skrev 2011-07-24 22:53:28 följande:Det förklarar varför försvaret propsar på en massa fältövningar. För att få en ursäkt för att kissa på varandra.
Såklart. -
Men bara tanken att folk samlar så mkt urin att man kan bada i det.....? *rys*Jäjd skrev 2011-07-30 16:13:17 följande:Ja jag vet ju inte hur vanligt det är att folk duschar och badar i urin men du verkar ha koll.
-
Jag är lite impad av dig regnflicka som lyckas hålla samma stil hela tiden. Ändå skiner det igenom ibland att du håller en fasad. Jag skulle gärna se dig när du är ditt riktiga jag. Tror att du är en människa med otroligt mycket humor som har mycket kul med att driva med bla Madas....
-
Sade hon arg som ett bi.....Mad as snow skrev 2011-07-31 11:00:54 följande:
Här drivs det inte med någon Madass.
-
*skrattar*Mad as snow skrev 2011-07-31 11:05:22 följande:
-
Pinkelink på er.