Inlägg från: Livisu |Visa alla inlägg
  • Livisu

Jag kissar på min kille!

Anonym (Bleh) skrev 2011-07-23 23:40:35 följande:
    Hahahaha. Kära TS, kissa gör man i toaletten, Fick du inte lära dig det som barn?
    Mysgosmys skrev 2011-07-23 23:50:34 följande:
    Fast det är ju ett diskussionsforum och alla får skriva sin åsikt :)

Jag undrar också varför din mamma inte lärde dig att kissa i toaletten? Kissa i sängen och på sin partner... jises. Kissa i sängen bör man ha slutat med när man är könsmogen... 
    Ja usch och få att TS gör saker hon njuter av. Underlivet är till för att ENBART urinera med, och urinet ska ENBART ned i toaletten! Allt annat är syndigt, barnsligt och hysch-hysch. Jag har hört att en del människor stimulerar sin partner med TUNGAN! Hemskt! Har de inte lärt sig att underlivet är smutsigt och snuskigt och ska tvättas med tvål och vatten och på sin höjd ska man gnugga sig lite försiktigt mot varandra, om man nu ska ha sex och ha det skönt...
     Det finns till och med dem som kysser varandra... blä. Man ska äta med munnen, inte slabba med kroppsvätskor! Ja, ni har båda så rätt så. TS mamma har totalt misslyckas med att lära sitt barn att bli en anonym frigid bitch.
  • Livisu
    Mad as snow skrev 2011-07-24 00:00:57 följande:
    Really? Du läser om en tjej som kissar medan hon rider sin kille, ihop med... din mamma? Lite weird kanske, men så länge det funkar för dig.
    Ja, så kan man ju också leva.
  • Livisu
    Mysgosmys skrev 2011-07-24 00:04:35 följande:
    Hahaha nej, mamma sitter och ser på tv men så hittade jag tråden och visade henne den och hon garvade ^^
    Och så kissade ni på er?
  • Livisu
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-24 00:05:22 följande:
    Men helt seriöst nu. Jag är lite förvånad. Ni som skriver att det är äckligt och sitter och skrattar åt det med er mamma och frågar om TS menar allvar. Har ni på riktigt inte tidigare hört talas om Wet?
    Det låter som om det är  något helt horribelt ni hör om för första gången?

Jag trodde faktiskt att Wet var en hyffsat "allmän" krydda. Att de allra flesta hade koll på vad det var och att hyffsat många provat på ungefär som analt?
    Mm, jag instämmer. Wet ser jag som en relativ normal fetish... precis som högklackat för en del män.
  • Livisu
    Jäjd skrev 2011-07-24 00:19:45 följande:
    Tråden äcklar mig.

Jag sliter mig. Och snälla. Alla. Låt mig vara.  
    Är det din egen trångsynthet du äcklas av, månne?
Svar på tråden Jag kissar på min kille!