Inlägg från: Mysgosmys |Visa alla inlägg
  • Mysgosmys

Jag kissar på min kille!

Anonym skrev 2011-07-23 23:47:47 följande:
    den hära tråden riktar sig till dom som gillar kiss , okej? Inte till dom som inte gillar kiss. du behöver inte skriva här tack och hej.
    Fast det är ju ett diskussionsforum och alla får skriva sin åsikt :)

Jag undrar också varför din mamma inte lärde dig att kissa i toaletten? Kissa i sängen och på sin partner... jises. Kissa i sängen bör man ha slutat med när man är könsmogen... 
  • Mysgosmys
    Anonym skrev 2011-07-23 23:51:42 följande:
    aa och jag undrar varför din mamma står på alla fyra just nu och blir kissad i munnen.
    Fast det vet jag att hon inte gör eftersom hon sitter här bredvid mig ^^

Det var ju också ett moget svar, detta är alltså inte en seriös tråd? Du är kanske inte könsmogen alls, så antar att du inte haft sex ännu men tänder på tanken på att kissa på andra eftersom du fortfarande kissar i sängen. 
  • Mysgosmys
    Mad as snow skrev 2011-07-23 23:55:17 följande:
    Vad skönt att du kan ställa upp som alibi så att vi alla får veta att din mor inte blir kissad i munnen. 
    Haha nä det var väl mer att det var lite kul att ts tog upp just min mor som sitter här och skrattar åt denna tråd med mig ^^
  • Mysgosmys

Hahaha nej, mamma sitter och ser på tv men så hittade jag tråden och visade henne den och hon garvade ^^

• Mysgosmys
    FoxMulder skrev 2011-07-24 00:18:56 följande:
    Vad är du för någon sjuk människa som visar sex trådar åt sin mamma? Du vet väl att om du visar den här tråden åt hon.... så vet ju hon att du läser den här tråden och då vet hon att du läser om sex på internet och då vet hon att du har ett intresse för sex och då vet hon att du troligen har haft sex.
    Haha, jadu, min mamma är 16 år äldre än mig så vi har väl samma sjuka humor helt enkelt ^^ Kiss och bajs är alltid roligt xD

• Mysgosmys
    FoxMulder skrev 2011-07-24 00:56:49 följande:
    Hon vet ju nu att du läser om sex på internet.
    Japp, det har vi redan kommit fram till tror jag :P
  • Mysgosmys
    Anonym skrev 2011-07-24 01:05:40 följande:
    Det som inte står rätt till är väl isf att du lever på 1800-talet medan vi andra lever på 2000-talet
    Skål
Svar på tråden Jag kissar på min kille!