skoladan skrev 2011-07-24 08:48:33 följande:
Men har ni något sorts underlägg i sängen? Det måste ju bli vått. Eller är ni inte i sängen? Kanske på badrumsgolvet, så att man efteråt lätt kan skölja bort kisset?
Nej, ärligt talat så har jag aldrig kissat på någon. Tycker det verkar respektlöst på något vis. Kiss är i alla fall en avfallsprodukt, det kommer man inte ifrån. Det är som om man skulle stör ut sopor på någon.
Om vi är i sängen använder vi plast eller latex under. Men oftast så håller vi till på golvet när vi sysslar med kiss.
Jag förstår inte riktigt hur en sak kan vara förnedrande och respektlöst när båda parter vill lika mycket? Förnedringslekar förstår jag mig inte på, och jag ser inte wet-sex som en sådan.
Iofs så kanske det kan vara respektlöst om kissaren kissar just för förnedringens skull. Finns säkert en himla massa människor som gör det. Inte vi. Vi gillar känslan av värmen som kommer från en annan kropp, avslappningen (och med vi menar jag min man och jag).
Ska man vara lite löjlig och dra saker till sitt yttersta så kan jag isåfall se att en avsugning kan ses som förnedrande. Likadant att bli slickad, påsatt osv. Alla aktiviteter där ena parten tar emot kan väl isåfall ses så. Man behöver inte vara undergiven/dominant för syssla med sånna här saker.