Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Jag kissar på min kille!

TS tror knappast ni är ensamma alls om detta eller ha det som en extra grej eller krydda!

Vanligare än man tror ibland har jag lärt mig

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2011-07-24 00:18:59 följande:
    Det är inte min turn on, men jag har gjort det, hade en partner en gång som var helt såld på det där. För mig handlade det om att ge honom något han älskade och gick igång på, för egen del så gick jag ju igång med på att han gick igång så än själva handlingen i sig. Går det ens att begripa vad jag menar här Drömmer
    Och så föll hjärnan ner i huvudet........... Det är nu jag önskar jag hade VETT på att använda mig av funktionen anonyma alias då!

Skrikandes Ibland, blir jag galet förbaskad på mig själv!
  • HäckHäxan
    Anonym (förstår inte) skrev 2011-07-24 13:10:41 följande:
    VAD är det som är upphetsande med det hela? Jag förstår inte. Förklara!
    Tror inte det går att förklara. Det är som att förklara varför vissa har sex på offentliga platser, eller varför vissa vill hänga uppbuundna och bli slagna och utnyttjade. Så antagligen beror det hela på vilken känsla man får inom sig och den kan man nog inte riktigt förklara så att någon annan förstår fullt ut misstänker jag iaf.

Men om du själv har någon grej du gillar som är lite förbjuden, lite "fel", spännande, så kan du kanske förstå att personerna som älskar detta känner samma inför det dom gör som du känner infer din eventuella grej.
  • HäckHäxan
    Jäjd skrev 2011-07-24 13:19:45 följande:
    Den här tråden börjar kännas fjantig. Jag tror inte kvinnor gillar sånt här.
    Intressant,tro kan ju förflytta berg säger dom som vet. Fox Mulder tror ju stenhårt på att kvinnor inte gillar sex alls och att det inte finns någon kvinna som gillar att suga av sin man.

Tro det är spännande saker. När jag tänker till så tror jag rätt mycket jag med och i sista änden så tror jag nog mer än jag egentligen vet. Solig
  • HäckHäxan
    Anonym (frugan) skrev 2011-07-24 13:40:09 följande:
    Bra!

kanske vi kan prata om wetsex utan att bli påhoppade;) 
    Fast varför orkar ni bry er, det är väl bara att ignorera och snacka på som vanligt. Det gör jag, förutom de dagar då jag vill gnabbas och ordbajsa för att jag tycker det är roligt och det tycker jag allt som oftast att det är både på nätet och irl
  • HäckHäxan
    Jäjd skrev 2011-07-24 13:46:16 följande:
    Varför inshallah?
    Jag ökar min för ståelse.  
    Vidare tror jag att ts är en kåt man som bara runkar så det liksom låter åt era inlägg.  
    Isåfall är han enkel att roa, låt mannen runka då, något skall han väl ändå få liksom ;.)
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-07-26 01:13:27 följande:
    Men sitter du aldrig på huk över ansiktet?

Hmm nu fick jag en visin om vad det där lakanet kan bli med hjälp av en symaskin, tack!
  • HäckHäxan
    Mad as snow skrev 2011-08-02 09:39:26 följande:
    Sluta omedelbart upp med att uppmuntra Birger.
    Flåt Skäms tänkte mig inte för, blev lite för ivrig på tagenterna inatt.

Men idag är jag en MKT bättre människa
Svar på tråden Jag kissar på min kille!