Inlägg från: FoxMulder |Visa alla inlägg
  • FoxMulder

Jag kissar på min kille!

Gillar TS också att bli kissad på av sin kille om hon nu "älskar" kiss så mycket?

Jag tror knappast det eftersom kvinnor är pryda, och TS är en kvinna. Jag tror att många kvinnor, speciellt svenska hardcore feminist brudar vill säkert kissa på deras män.

• FoxMulder
    Mysgosmys skrev 2011-07-24 00:04:35 följande:
    Hahaha nej, mamma sitter och ser på tv men så hittade jag tråden och visade henne den och hon garvade ^^
    Vad är du för någon sjuk människa som visar sex trådar åt sin mamma? Du vet väl att om du visar den här tråden åt hon.... så vet ju hon att du läser den här tråden och då vet hon att du läser om sex på internet och då vet hon att du har ett intresse för sex och då vet hon att du troligen har haft sex.
  • FoxMulder
    Mysgosmys skrev 2011-07-24 00:44:27 följande:
    Haha, jadu, min mamma är 16 år äldre än mig så vi har väl samma sjuka humor helt enkelt ^^ Kiss och bajs är alltid roligt xD
    Hon vet ju nu att du läser om sex på internet.
  • FoxMulder
    Jäjd skrev 2011-07-24 00:59:31 följande:
    Hur känns det för dig?
    "känns" vet jag inte om det gör men jag undrar vad det är får något konstigt hem där en dotter(?) öppet visar att hon läser om sex på internet för sin mamma. Något står ju inte rätt till.
  • FoxMulder
    Mysgosmys skrev 2011-07-24 01:04:22 följande:
    Japp, det har vi redan kommit fram till tror jag :P
    Då förstår hon väl också att du är intresserad av sex?
  • FoxMulder
    Anonym skrev 2011-07-24 01:05:40 följande:
    Det som inte står rätt till är väl isf att du lever på 1800-talet medan vi andra lever på 2000-talet
    Folk hade en hälsosammare syn på sex då än nu, helt klart.

Det här med att "kvinnor gillar också sex" tex. är en ganska ny teori(svamlig sådan).
  • FoxMulder
    Mad as snow skrev 2011-07-24 01:08:43 följande:
    Om jag vore TS skulle jag bli väldigt trött på dina inlägg som inte andas ett dugg om kiss.
    Ja ok, för att gå tillbaka till trådens ämne så tror jag inte ett dugg på att TS eller någon kvinna för den delen gillar kiss, kvinnor är alt för pryda för sånt.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!