Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Jag kissar på min kille!

Jennywise skrev 2011-07-25 23:32:06 följande:
    Alltså... Jag vet inte om du misstolkar allt jag skriver med vilje eller om du bara vill jiddra, men ärligt talat så skiter jag i vilket. Jag har förklarat hur jag menade ett gäng gånger nu. Läs om, läs rätt eller bara låt bli. Mig kvittar det vilket.

Jag är faktiskt inte ens särskilt intresserad av pissknull och mitt första inlägg var bara en generell fundering i sommarnatten. Ledsen om du blev förolämpad, men nu börjar det här bli lite smålöjligt och framförallt extremt tråkigt. Fortsätt ni med era skojfriska inlägg så fortsätter jag med mitt. Fridens liljor!
    Okej men nu kan vi väl bara kissa lugnt?
  • Jäjd
    och skrev 2011-07-26 00:44:38 följande:

Är du säker på det? Jag trodde du bara gillade kiss på hård kuk och inget annat.
    Nä. Jag gillar att sätta mig gränsle över mäns näsor.
    Och trycka till.
  • Jäjd
    och skrev 2011-07-26 01:17:53 följande:
    Jag tycker att det skulle vara en ypperlig idé om du satte dig över Birger Jarls ansikte och tryckte till. I sådär tio minuter, minst.

Let´s make it 20.
    To be sure.

Annars känner jag ett par snubbar som gärna skulle göra det åt mig. Vad tycker du? Efter en svettig fotbollsträning eller så givetvis. 
  • Jäjd
    och skrev 2011-07-26 01:27:12 följande:
    Om dom är snygga kan dom få gå på date med mig efteråt, som tack för hjälpen.
    Så jätte snygga väldigt söta jätte bra.

Såklart de kommer kissa dig i håret. Inte behöver du oroa dig. Nalle 
  • Jäjd
    Mad as snow skrev 2011-07-26 09:49:53 följande:
    Jag tog one for the team kan man säga. 
    Jag har kissat och gråtit.

Inte minst för att du väljer och som fru före mig. Men whatever liksom.  
  • Jäjd
    Mad as snow skrev 2011-07-26 10:45:43 följande:
    Jag har gråtit mitt eget kiss.

Det är väl så det funkar med nyhetens behag eller? Du kan ju inte ligga på topp hela vägen ut. 
    Det finns en fru för varje kvinna. Det finns ett hjärta för varje bristning. Det finns en droppe kiss för varje tår. Det finns en otrohet för varje kärlek.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!