Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

Anonym (Bleh) skrev 2011-07-23 23:40:35 följande:
    Hahahaha. Kära TS, kissa gör man i toaletten, Fick du inte lära dig det som barn?
    och fick inte du lära dig att LÄSA innan du svara då eller?
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2011-07-23 23:43:09 följande:
    Kanske dax att säga: Piss off!! ?
    ahahahaha piss off!
  • Anonym
    Anonym (Bleh) skrev 2011-07-23 23:46:12 följande:
    Jo? Hurså?
    den hära tråden riktar sig till dom som gillar kiss , okej? Inte till dom som inte gillar kiss. du behöver inte skriva här tack och hej.
  • Anonym
    Mysgosmys skrev 2011-07-23 23:50:34 följande:
    Fast det är ju ett diskussionsforum och alla får skriva sin åsikt :)

Jag undrar också varför din mamma inte lärde dig att kissa i toaletten? Kissa i sängen och på sin partner... jises. Kissa i sängen bör man ha slutat med när man är könsmogen... 
    aa och jag undrar varför din mamma står på alla fyra just nu och blir kissad i munnen.
  • Anonym
    Anonym (Bleh) skrev 2011-07-23 23:38:53 följande:
    Usch... Sjukt att folk kissar på varandra för sexuella syften xD

Min sambo har kissat på mig två gånger i duschen bara för att det var roligt och kändes busigt, men det är absolut ingenting nån av oss gillar.

Nä, tacka vet jag vaniljsex... Skrattande 
    Fast med inslag av hårdare tag förstås. Men kiss....? Nä, det klarar jag mig utan. 
    Folk tänder helt enkelt på olika saker. Du kanske tänder på något som dessa två tycker är fel/äckligt/etc
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-24 00:07:50 följande:
    TS tror knappast ni är ensamma alls om detta eller ha det som en extra grej eller krydda!

Vanligare än man tror ibland har jag lärt mig
    gillar du själv kiss sex?
  • Anonym
    FoxMulder skrev 2011-07-24 01:03:03 följande:
    "känns" vet jag inte om det gör men jag undrar vad det är får något konstigt hem där en dotter(?) öppet visar att hon läser om sex på internet för sin mamma. Något står ju inte rätt till.
    Det som inte står rätt till är väl isf att du lever på 1800-talet medan vi andra lever på 2000-talet
  • Anonym
    Jordgubbssmak skrev 2011-07-24 10:08:17 följande:
    Härlig? Jag blir ärligt talat mest förvånad över den trångsynthet och moralpåverkan som tydligen fortfarande finns år 2011. Jag förstår inte hur man kan gå igenom livet utan att ha kunskap kring att olika människor har olika fetischer som är upphetsande för dom utan att det för den delen tilltalar hela befolkningen.
    Och att inte ha hört om wet utan tror att det är troll och underhållning och inte seriöst? Det känns för mig mycket oseriöst, var befinner ni er? Under en sten i skogen där bara nån frireligösa finns?
    aamen tack! Oseriöst är ett jätte bra ord. 
  • Anonym
    kattbuss skrev 2011-07-24 08:41:41 följande:
    Hon skriver att hon kissar medans hon rider honom - är DET möjligt? Att bara random pissa på sin partner förstår jag inte är så svårt.
    Men kissar du genom fitthålet eller?? vad är det som är så svårt att fatta
Svar på tråden Jag kissar på min kille!