• Anonym

Ni som testat neg. på BIM-5, men senare plussat!

Hej!
    Jag är idag på Bim-5 eller bim-4. Testade med gravtest idag (kunde inte vänta...) då jag haft molvärk/mensvärk ändå sedan ägglossningen och på senaste dagarna känt lite metallsmak i munnen. Jag har verkligen en "känsla" att det skulle kunna blivit något denna månad. Är på 4:e försöket nu! Men blev klart negativt idag på testet...blev såklart besviken, men hoppas att det var för tidigt att testa?
    Är det nån annan där ute som testat negativt på Bim-5 och sedan plussat närmare Bim? Vet inte om jag ska fortsätta testa fram till Bim? 
    Har aldrig molvärk så här annars, endast nån dag innan mensen kommer, men nu har jag haft det sedan nån dag efter  ÄL... Kan ju vara att jag verkligen så gärna vill vara gravid som jag hoppas på graviditet...Har ju inte inbillat mig värken, det vet jag men ändå!
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som testat neg. på BIM-5, men senare plussat!
  • As mamma

Jag är i exakt samma situation, första försöket dock. Fick också klart negativt trots en massa tidiga tecken.. Problemet är att jag har oregelbunden mens och vet inte riktigt när jag ska testa, och har inte råd att testa varje dag :/ Ska vänta en vecka till men håller på att dööööö av ångest!!!! Jag är rädd att jag bara inbillar mig alla symptom och försöker intala mig själv om att jag INTE är gravid, för att jag inte ska bli för besviken.. men det blir jag ju i alla fall :(

• Anonym

Jag har just nu massor med tester hemma, från testlagret, så det känns som att jag kan testa några gånger till...att man inbillar sig är nog rätt vanligt tyvärr, jag har gjort det oxå och vill därför verkligen tro att denna gång har det blivit nåt! Tror jag testar imorgon igen...håller alla tummar för dig och hoppas att du snart får ett plus!!!

• As mamma

Tack detsamma :) Uppdatera gärna!

• As mamma

Förresten, jag läste på Clearblues hemsida att om man testar 4 dagar innan är det 51% chans att få rätt resultat, sedan går det uppåt ordentligt fram tills BIM då det är 99% chans. Kolla in det!

• Anonym

Å tack!! Uppdatera du med, så håller vi tummarna för varandra!!!! =))

• sofran83

Vi testade på BIM-5 tror jag att det var med testlagrets?? stickor och det visade inget, sen testade vi BIM-2 med clearblue digital och då plussade vi!

Så visst kan det fortfarande bli ett plus. :)  

• Anonym
    sofran83 skrev 2011-07-23 22:52:02 följande:
    Vi testade på BIM-5 tror jag att det var med testlagrets?? stickor och det visade inget, sen testade vi BIM-2 med clearblue digital och då plussade vi!

Så visst kan det fortfarande bli ett plus. :)  
    Åå, tack! det ger hopp!! Fortsatte du att testa varje dag fram till Bim-2? Jag har oxå stickor från testlagret..Grattis till plusset, när är det dags? =)
  • sofran83
    Anonym skrev 2011-07-23 22:56:11 följande:
    Åå, tack! det ger hopp!! Fortsatte du att testa varje dag fram till Bim-2? Jag har oxå stickor från testlagret..Grattis till plusset, när är det dags? =)

Vi hade bara två test så nej, vi testade inte där i mellan... även om man bra gärna hade velat åka köpa! Väntan var olidlig! Vi hade bestämt att testa på BIM nästa gång men kunde inte hålla oss som du ser... :P 

TACK! Runt den 17feb är den lill* beräknad till. Ultraljud inbokat på min födelsedag! :D

LYCKA TILL!     
  • Anonym
    sofran83 skrev 2011-07-23 23:00:12 följande:
    Vi hade bara två test så nej, vi testade inte där i mellan... även om man bra gärna hade velat åka köpa! Väntan var olidlig! Vi hade bestämt att testa på BIM nästa gång men kunde inte hålla oss som du ser... :P 

TACK! Runt den 17feb är den lill* beräknad till. Ultraljud inbokat på min födelsedag! :D

LYCKA TILL!     
    Okej, förstår att det är svårt att hålla sig att testa...jag testar nog igen imorgon =) jag har ca 20 tester från testlagret, så känns som jag kan slösa några =) Å vad roligt! är det första barnet? Vi försöker skaffa nr 2 nu, har en 07:a redan!
  • Anonym
    sofran83 skrev 2011-07-23 23:00:12 följande:

LYCKA TILL!     
    just det, hade du några symptom innan du testade?
Svar på tråden Ni som testat neg. på BIM-5, men senare plussat!