Vad är detta?!!
Sen ett par månader så har jag träffat en helt underbar kille... Första veckorna så hade vi sex hela tiden. Men sen dog det lite från hans sida. I dagsläget så säger vi att vi är nykära och tycker väldigt mkt om varandra. Men han nobbar mig då och då. Ibland kan jag tycka att han är lite kall fysiskt mot mig som med pussar och kramar. Jag känner att det är oftast jag som tar initiativ. Han är den allra bästa som jag någonsin har haft sex med.
Hur ofta har man sex i början?
Om det är så här nu, hur blir det senare då?
Han säger själv att han vill mysa och gosa ibland, vilket jag givetvis förstår. Men då jag är nykär så känns det i hela kroppen när vi rör vid varandra och så, så min lust börjar igen men då vill han sova. Igår blev jag så brultat ledsen (för mitt barn kom ju hem idag och då är det inte lika lätt för mig att slappna av). Detta vet han om. Men han ville bara kramas. Men vi har inte ens varit ihop länge alls!!
Så jag grät jättemycket igår kväll och idag så skäms jag. Vi har pratat om det och så. Men ÄR JAG HELT FEL UTE?!!!
MAN LÄSER JU ÖVERALLT OM ALLA SOM HAR SEX JÄMT I BÖRJAN MED DET HAR INTE VI!!! IT KILLS ME!!