• Anonym

Vad är detta?!!

Suck! Alla har olika sexdrift och olika behov av sex. Tvivlar inte en sekund på att din kille inte skulle vara kär i dig eller nåt, han har bara lite lägre sexdrift än vad du har. Ni får kanske kompromissa lite?

• Anonym
    Anonym (Är jag fel ute?!) skrev 2011-07-24 22:03:34 följande:
    Kompromissa om sex? Hur menar du då?

Ja men säg om du vill 3 ggr i veckan och din kille 1 gång i månaden så kanska ni kan försöka kompromissa och få till det iaf 1 gång i veckan?
  • Anonym
    Anonym (Är jag fel ute?!) skrev 2011-07-24 22:06:54 följande:
    Jag vet inte hur man bör göra men det där känns inte rätt. Om han inte vill, då vi är s.k. nykära... ska han då ha sex med mig när han egentligen inte vill?? Då dör väl hans lust mer?

Blir han inte sugen då när ni hånglar och gosar? Kan han och du inte försöka få honom mer sugen då tillsammans? Självklart ska han ju inte ha sex om han inte vill, men som sagt, om ni båda försöker jobba på att få honom mer sugen så.

Fast jag vet inte, själv har jag bara lust typ varannan månad :P

• Anonym
    Anonym (Är jag fel ute?!) skrev 2011-07-24 22:29:57 följande:

Är du man eller kvinna? Jag undrar av nyfikenhet...

Han blir kramsugen ofta men inte mer... DET ÄR JU I BÖRJAN AV EN RELATION! JAG BLIR SÅÅÅ LEDSEN!! 

Jag är kvinna.

Ja ok, ja du får väl fråga vad felet är. Säger han att han alltid varit sån så har han ju bara låg sexdrift och det går inte direkt att göra något åt. Du får kanske hitta en kille som vill ha sex lika mycket som dig, som ligger mer på din nivå?  
Svar på tråden Vad är detta?!!