• Anonym (Onormal?)

Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring

Nu är det såhär att jag vet att jag har en liten udda fetisch som jag egentligen mår rätt dåligt över men mitt problem är att jag blir så oerhört upphetsad av min KKs avföring. Jag har aldrig tidigare berättat för någon om min fetisch förutom min KK som är med på detta. Jag träffade honom via nätet och han tyckte det var en kul grej att testa på.

Jag gillar att använda min KK som en "offentlig toalett" då jag både urinerar och bajsar på honom. Det är som en kick rusar igenom hela min kropp och jag når klimax nästan direkt! Jag tänder även på att kleta ut det i hans ansikte och kropp..

Nu vet jag att folk kommer tycka jag är sjuk i huvudet och att jag inte är normal. Men finns det någon annan än jag som tänder på detta? Känns som jag är den ensamaste i världen.

• Svar på tråden Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring
  • Anonym

du är nog ensam om att gilla de ja... fyyy fan vad vidrigt, måste ju stinka apa när du smetar in de i hans ansikte.. sjukt. stackarn..

• Lena

med tanke på hur mycket noveller och porr det finns om ämnet är du inte ensam.

• Anonym

Ensam är du inte om att tända på avföring, fast helt vanligt är det inte. Är väl bara att gratulera dig till att du hittat en partner som tycker om samma sak. För det är nog inte helt enkelt att finna likasinnade. Och kanske inget man direkt för på tal med sin nya partner? Tänk på att avföring inte är direkt hälsosamt bara, det är ju e-colibakterier - när du bajsat din partner i ansiktet alltså. 

• KatjaKinky

Du har tur och han har ännu mer tur som har varandra. Är svårt för män att hitta kvinnliga givare. Och även som givare kan det vara svårt att hitta någon som verkligen tar emot på det sättet man önskar tex, i ansikte och mun.

Förstår dels din skam men också din upphetsning. Tänder själv på toasex, både som givare och tagare men vanligtvis inte med samma person. Gillar inte att switcha på det sättet.

Kännslan av förnedring och äckle är svår att beskriva, men tror dom flesta även utan erfarenhet kan förstå det ändå, när man blir använd som toalett. När någon sätter sig i ansiktet och använder ens mun till det smutsigaste man kan göra. Känslan av snusk när avföringen bubblar upp ur en och man kräks pga. den snusk man gjort.

Och känslan av makt när man själv bajsmatar någon, den otroliga kicken att verkligen tvinga en annan människa att äta avföring är så otroligt stark. Det är en ultimat "power kick"!
    Se hur personen kämpar, ulkar och kräks för att klara av det man bestämt sig för att dom ska klara.

Det är verkigen inte för alla. Och för många med fantasin om toa passar den bättre som just fantasi...

Lycka till, njut och ta hand om varandra :)

• Anonym (?)
    KatjaKinky skrev 2011-07-26 14:22:45 följande:
    Du har tur och han har ännu mer tur som har varandra. Är svårt för män att hitta kvinnliga givare. Och även som givare kan det vara svårt att hitta någon som verkligen tar emot på det sättet man önskar tex, i ansikte och mun.

Förstår dels din skam men också din upphetsning. Tänder själv på toasex, både som givare och tagare men vanligtvis inte med samma person. Gillar inte att switcha på det sättet.

Kännslan av förnedring och äckle är svår att beskriva, men tror dom flesta även utan erfarenhet kan förstå det ändå, när man blir använd som toalett. När någon sätter sig i ansiktet och använder ens mun till det smutsigaste man kan göra. Känslan av snusk när avföringen bubblar upp ur en och man kräks pga. den snusk man gjort.

Och känslan av makt när man själv bajsmatar någon, den otroliga kicken att verkligen tvinga en annan människa att äta avföring är så otroligt stark. Det är en ultimat "power kick"!
    Se hur personen kämpar, ulkar och kräks för att klara av det man bestämt sig för att dom ska klara.

Det är verkigen inte för alla. Och för många med fantasin om toa passar den bättre som just fantasi...

Lycka till, njut och ta hand om varandra :)
    Men vafan.. blir du bajsad i munnen? Guld i mun det måste ju vara direkt ohälsosamt!
  • Anonym
    KatjaKinky skrev 2011-07-26 14:22:45 följande:
    Det är verkigen inte för alla.
    Äjjjjmen, jag skulle säga att det är för en ytterst liten klick.
  • Håkan Johansson

Är darkside en dating sida eller vad? Alltså för udda saker.

Ts: om du gillar det, så kör på, varför inte liksom? :)

• MickeN1973
    Håkan Johansson skrev 2011-07-26 17:59:08 följande:
    Är darkside en dating sida eller vad? Alltså för udda saker.

Ts: om du gillar det, så kör på, varför inte liksom? :)
    Vore det inte enklare om du tittade på sidan?
Svar på tråden Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring