Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring
KatjaKinky skrev 2011-07-26 14:22:45 följande:
Du har tur och han har ännu mer tur som har varandra. Är svårt för män att hitta kvinnliga givare. Och även som givare kan det vara svårt att hitta någon som verkligen tar emot på det sättet man önskar tex, i ansikte och mun.Förstår dels din skam men också din upphetsning. Tänder själv på toasex, både som givare och tagare men vanligtvis inte med samma person. Gillar inte att switcha på det sättet.
Kännslan av förnedring och äckle är svår att beskriva, men tror dom flesta även utan erfarenhet kan förstå det ändå, när man blir använd som toalett. När någon sätter sig i ansiktet och använder ens mun till det smutsigaste man kan göra. Känslan av snusk när avföringen bubblar upp ur en och man kräks pga. den snusk man gjort.
Och känslan av makt när man själv bajsmatar någon, den otroliga kicken att verkligen tvinga en annan människa att äta avföring är så otroligt stark. Det är en ultimat "power kick"!
Se hur personen kämpar, ulkar och kräks för att klara av det man bestämt sig för att dom ska klara.
Det är verkigen inte för alla. Och för många med fantasin om toa passar den bättre som just fantasi...
Lycka till, njut och ta hand om varandra :)
Jag måste vara född igår.... för bara av att läsa detta fick jag mardrömmar och jag är VAKEN! -.-