• Snurp

STRINGBYXA snyggt eller ej? En enkät bara....

Hejsan
    Det finns en tråd här som handlar om varför föräldrar låter en 3 åring bära en stringbaddräkt/bikin.
    www.familjeliv.se/Forum-4-50/m599969.html

Vi gled in på om det är snyggt överhuvudtaget (FÖR VUXNA!!!!)
    att bära en.

Själv tycker jag det är snyggt när jag har tajta byxor på mig.
    Men jag skulle aldrig ha en string BIKINI/BADDRÄKT på mig.
    För att min rumpa inte passar att visa sig med en sådan.

Hur är det med era rumpor?
    Passar era rumpor att visa sig i en string på badplatser?

• Svar på tråden STRINGBYXA snyggt eller ej? En enkät bara....
  • johannams

Min passar inte....
    Skulle inte haft string på mig på badstranden även om rumpan var perfekt. Jag tycker inte att det är snyggt.

• Angla

Japp....fast det finna ju de rumpor som är helt perfekta för att bära string

• Katja77

Min rumpa skulle se okej ut i en stringbikini. Nu skulle jag inte kunna tänka mig att ha det. Men jag skulle kunna.

• Angelica

String som underkläder är helt okej. Jag har inget annat. Men som badkläder..., nej,nej. Inte ens dom som har rumpor som passar i det.

• narie24

Nej jag vet inte. Min rumpa skulle inte passa i en liten string bikini. Och jag är väl lite gammeldags men jag tycker att det känns så naket..haha..
    jag menar, så varmt blir det väl inte att man måste svalka skinkorna??
    Då är det väl en ursäkt för att få visa upp sig?!
    Och sen mår inte musen bra av en tajt string mellan benen..haha..

• Joker

Näe, min rumpa passar inte i stringbikini.

Tycker också att det är så obekvämt så jag använder det väldigt sällan som underkläder. När jag har tighta byxor där en söm riskerar att synas på rumpan använder jag istället sömlösa boxertrosor/sporttrosor (eller vad de kan kallas, alltså inte sådana med "ben"). Risken finns ju även att en stringtrosa syns genom byxorna, och det tycker jag är minst lika fult som att det syns att man har vanliga trosor.

• Crazy Baby

Stingisar som underkläder, ja.
    Men jag skulle aldrig ha en stringbikini, vill ju inte skrämma livet ur folk på stranden.....

• Gladiator

Jag skulle aldrig går med string på stranden!!!
    Inte för att min rumpa är fel eller så men jag tycker inte att det passar...

Ser ofta tjejer som går i pytte, pytte små stringbadbyxor...och då endast det, ingen överdel eller så...
    Känns lite väl naket tycker jag!

• AA aa

Aldrig att jag skulle visa min rumpa för folk!!! Alla har väl rätt att bada utan att behöva se den...hahaha

• AA aa

För övrigt tycker jag inte att string hör hemma på stranden på snygga rumpor heller.

Svar på tråden STRINGBYXA snyggt eller ej? En enkät bara....