Suppressed skrev 2012-06-02 12:47:46 följande:
Jo det känns lite som många tror dom är och fyndhandlar, Alla tror att dröm partnern sitter på nätet och ser han/hon inte ut som en 10 poängare, Har en inkomst på över miljonen om året, bor i slott och umgås med filmstjärnor så är det inget för dom. Det är uppfattningen jag får lite av många... Men det kanske är att man är ett bottennapp själv som gör att man får den uppfattningen.
Haha, fyndhandlar, den var bra.. :)
Jo fast jag tror inte att det bara handlar om utseenedet. Jag får ganska ofta höra att jag ser bra ut så jag tror inte att det är enbart det det sitter i. Sen har jag märkt att om man sitter och pratar med någon för länge innan man pratar över telefon eller ses irl, så bygger man lätt orealistiska förväntningar. Annars är ju nätet ett bra sätt att träffas på, man har tid att lära känna varandra i lugn och ro. Och som småbarnsförälder är det ju inte alltid jättelätt att komma sig ut heller. Visst går det, men man är ju mer begränsad än en som inte har barn.
Nåja dejtar en kille jag träffat via nätet för snart 4 veckor sen, ska bli spännande att se var det landar :)