Inlägg från: pebelund |Visa alla inlägg
  • pebelund

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-07-28 08:53:10 följande:
    Attans, det var ju tråkigt att det inte blev nåt "kärleks-klick" Men bra att du hade en fantastiskt rolig dejt!

Då har jag en fråga till alla i tråden...

Är det rimligt att man ska kunna känna "kärlek-vid-första-ögonkastet" när man går på en första dejt? Jag brukar fundera över det. När ska man ge det en andra chans även om det inte kärleks-klickar vid första dejten? 
    Det borde ju faktiskt också kunna växa fram? eller? 

Så mycket som kan påverka en första dejt. TEx nervositet och dylika faktorer. Sen tror jag själv inte på "kärlek vid första ögonkastet" utan mer än sån som gärna ser det växa fram mer. Tror att det på något sätt är lättare hålla en sådan kärlek vid liv i längden :)
    Tror man borde ge någon 2-3 dejter innan man bestämmer sig, ifall det inte är något som avviker ordentligt då såklart :) 
  • pebelund

Har en konto på e-kontakt, som jag knappt använder, mest haft det för å kika runt, ej betal, så vet inte om man kan skicka meddelanden då? ..

• pebelund
    Anonym (Singeln) skrev 2011-07-28 21:43:07 följande:
    Tack! Ja den allra första och största gäller väl både killar och tjejer egentligen. Den klassiska "Vad är det för fel på personen egentligen?". En kille i 30-års åldern som beskriver sig guds gåva till kvinnorna men knappt haft ett seriöst förhållande måste det ju nästan vara något fel på? Eller?

Eller en kille som jag mailade några gånger med och enbart skrev om hur snygg och fin hans framtida flickvän skulle vara och att de tjejer han träffat från sidan inte var så mycket att hänga i granen. Sa som det var att jag inte var intresserad tillslut och han frågade då om jag visste hur SNYGG han verkligen var?
    Say no more..
    Då skulle du skrivit att du inte är ute efter en modellbild, utan någon som kan utmana ditt intellekt också :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!