Inlägg från: PrincessOfIce |Visa alla inlägg
  • PrincessOfIce

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

dyker in och kikar på vad ni andra skrivit.. Har själv varit skild och singel sen 2007 med separerad sen 2004 och har först nu börjat våga mig ut i dejtingsvängen då jag börjar få lite mer tid för mig själv då mina barn börjar bli lite mer självständiga.. reggade mig på E-kontakt förra veckan och har haft en dejt utan framgång.. någon som har något tips?

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • PrincessOfIce
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-07 11:35:56 följande:
    Det finns verkligen alla möjliga människor där ute... Jag fick ett mail i morse från en man som flera gånger tidigare har skrivit i stilen" hej vad gör du, ska vi ta ett glas vin lite senare?" och som jag bara ignorerat. Idag skrev han "Hur var din dag igår? Ska du göra något idag eller vill du ses över en fika ?" Jag skrev som svar "Tack för erbjudandet, men nej tack!"
    Då kom svaret " Va ? nej tack ? vad är det för konstigt du skriver,känner vi varandra?????"

Ehh...  

Det där känner jag igen.. Obestämd folk som inte kan ta ett nej..

Har många konstiga såna historier..  

Människor kan vara väldigt konstiga ibland..

Misstänker att de skickar samma meddelande till många..    
  • PrincessOfIce

Någon som har någon erfarenhet av sexcommunities? Har snackat jättemycket med en kille där men det är inte sexrelaterat utan bara om vanliga saker samt att båda har lite feeling för det romantiska hållet..

Nu undrar jag om det är någon som dejtat någon från en sådan sida för mer än bara sex?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!