Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
En stilla undran...
Har dejtat massor men kan inte riktigt hitta den som stämmer, det är svårt som attan. Jag må vara kräsen med vad jag söker till både det yttre och det inre. Men av någon underlig anledning är det inte detta som jag går bet på, när jag väl hittar en riktig mysig tjej som faktiskt verkar helt "normal" i mina ögon och jag börjar träffa henne mer seriöst för att lära känna henne ytterligare, så börjar det alltid att visa sig att, de vill högst ses någon ggn i veckan - enbart, eller när det passar henne, eller när man skall göra något "kul". Detta gäller alltså samtliga tjejer jag träffat från alla möjliga olika samhällsklasser, högutbildade, lågutbildade, rika och mindre rika.
Alla i åldrarna mellan 30-35 år.
Så här är det varenda gång. Är det något fel med att kanske spendera lite social vardagstid med varandra mitt i veckorna och pendla sovandet hos varandra. Jag är inte 18 år längre utan försöker hitta något seriöst att bygga på. Absolut inte stressa in i något men jag känner att mitt engagemang går i botten när jag märker gång på gång att man egentligen bara skall ses när man är kåt och vill knulla i stort sätt. Inte riktigt min grej! Missförstå mig nu inte, jag anser inte att man skall vara som två simesiska tvillingar och träffas absolut varje dag - det går inte, det förstår jag med. Men när det skall styltas upp och det mer eller mindre skall bestämmas att man skall sitta på var sitt håll bara för sakens skull, då backar jag. Hur fasen skall det gå om man flyttar ihop, tar hon in på hotell när hon vill ha sin fritid då eller? *ironi*
Är alla tjejer så här? Man skall tydligen vara singel i ett förhållande idag verkar det som...