Inlägg från: Anonym (Lillajag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillajag)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Är singel och tänkte bli medlem på någon dejting sidan. Vilken rekomenderar ni? Finns det någon man ska undvika osv? 

• Anonym (Lillajag)

Tack för svar Jag blev medlem på happypancake, får testa lite där innan jag betalar någon annan stans för att vara medlem :)  Se om detta är min grejj eller inte :P

• Anonym (Lillajag)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 20:42:06 följande:
    Helt klart en bra ide och du man får sålla rätt friskt.
    Ja det var en del knasigt folk där :P Men jag har inte lagt ut nån bild än.. vågar inte riktigt det. Vill bara kolla läget lite :) 
  • Anonym (Lillajag)

Behöver hjälp... har klantat till det ordentligt

Var medlem på happypanncake. Fick kontakt med en väldigt trevlig kille(kan kalla han för Emil) Vi byter msn och skriver där (är nog ca 1½ vecka nu). Vi har snackat på msn varje kväll, rolig kille och allt de där.

Vi byte nummer här om dagen och bestämd oss för att höras på telefon på tisdagen (igår). 

Jag har sagt att vi ska träffas snart på riktigt, även om min magkänsla säger att det är för tidigtObestämd. Men Emil vill ses snart och jag förstår ju att det är bra att ses fort för att se om man "passar ihop" eller är den personen som man tänkte sig osv. 

Men nu så under den här tiden(veckan) har mitt ex hört av sig och jag känner att jag inte längre vet vad jag vill med Emil.. Det känns fel att snacka med Emil.. Allt gick så fort   Räcker och tänka på mig själv just nu.. 

Men så kom det ett bud med blommor idag!!! Från Emil!! FörvånadVa fan, det går för fort, känns fel, känns inte bra alls. Även om han är gullig och skickar blommor till mig.Obestämd

Hur ska jag förklara detta för Emil?? Ska jag träffa han ändå, eftersom jag har sagt det? Snälla hjälp mig!

• Anonym (Lillajag)
    Anonym (h) skrev 2011-11-23 15:16:05 följande:
    försök ock koppla bort exet ett litet tag och gå på en dejt med Emil.
    Startade en egen tråd så denna inte blir förstörd. 

Kanske borde göra det..  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!