Anonym (ny) skrev 2011-08-21 17:49:18 följande:
Jag har bara kontakt med en kille på nätet, han jag var på dejt med, och han är verkligen trevlig. Jag är bara så rädd att allt ska upprepas igen som hände med mitt ex. Trodde verkligen att han var den rätte och vi var rätt "snabba" när vi väl träffades.
Denna kille är ju rätt "på" också som jag beskrivit, men inte FÖR på men man märker att han är genuint intresserad. Han messar inte hela tiden o han håller inte på med en masssa "puttinutt" för vi känner ju eg inte varandra så bra. Så på så sätt känns det bra men som sagt känner jag mig lite ängslig för att hamna i samma situation igen.
hur många här har barn sedan tidigare? hur tänker ni ang att någon ny ska träffa ert barn??
Jag känner mig så kluven alltså, vet inte alls hur jag ska göra. Har ju barnen nästan jämt så svårt att komma ifrån utan. Kan fixa barnvakt kortare tid men för att veta vill man ju träffas lite mer...
I den relationen jag inledde efter min skillsmässa introducerade jag min dotter ganska tidigt, det ångrar jag bittert idag. Och dom senaste försöken har jag hållt långt borta från henne.