Inlägg från: Lelle the grey |Visa alla inlägg
  • Lelle the grey

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:12:43 följande:
    Mina stackars barn kommer att hata fisk. Själv kan jag nog göra om det mesta till sushi och överleva på det utan problem.
    Går det att träffa någon på spaghetti- och köttbulleavdelningen tro?
    Charken borde du väll kunna träffa någon biffig typ
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:43:43 följande:
    En biffig typ är väl ok... men en köttbulletyp? Helst wagyukött, men om det kniper kan jag nöja mig med oxfilé. Gärna med ett gott vin till.
    jag är varken oxfilé eller köttbulle, snarare halvspecial o ett pucko
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:46:42 följande:
    Med eller utan stockholmsk reeeksallad?
    utan kräkor helst
  • Lelle the grey
    Anonym (ny) skrev 2011-08-21 17:49:18 följande:
    Jag har bara kontakt med en kille på nätet, han jag var på dejt med, och han är verkligen trevlig. Jag är bara så rädd att allt ska upprepas igen som hände med mitt ex. Trodde verkligen att han var den rätte och vi var rätt "snabba" när vi väl träffades. 
    Denna kille är ju rätt "på" också som jag beskrivit, men inte FÖR på men man märker att han är genuint intresserad. Han messar inte hela tiden o han håller inte på med en masssa "puttinutt" för vi känner ju eg inte varandra så bra. Så på så sätt känns det bra men som sagt känner jag mig lite ängslig för att hamna i samma situation igen.

hur många här har barn sedan tidigare? hur tänker ni ang att någon ny ska träffa ert barn??
    Jag känner mig så kluven alltså, vet inte alls hur jag ska göra. Har ju barnen nästan jämt så svårt att komma ifrån utan. Kan fixa barnvakt kortare tid men för att veta vill man ju träffas lite mer... 
    I den relationen jag inledde efter min skillsmässa introducerade jag min dotter ganska tidigt, det ångrar jag bittert idag. Och dom senaste försöken har jag hållt långt borta från henne.
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:50:24 följande:
    Med eller utan kräkla då?
    hmm kräkla, kinky
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:09:59 följande:
    Du anar inte *blink blink*
    ohh please do tell Tungan ute
    U know my nick then u can pm me
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:16:54 följande:
    Men du vet anonymt är en kick. Jag står här i bara mitran och väntar. Du får leta reda på mig. Lite sport måste det vara.
    Fast jag har aldrig varit bra på kurragömma
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:39:27 följande:
    Som drönarna ungefär. Men på vägen dit så är det det bästa (och för all del i binas fall det enda) du har upplevt. Tungan ute
    Hmm, så du lovar att det klår allt annat jag har upplevt? 

Låter spännande 
  • Lelle the grey
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:46:10 följande:
    Klart jag gör. Reklam är till för att försköna verkligheten men det innebär inte att varan inte är mer än fantastisk i alla fall. Cool
    Jag behöver varken reklam eller instruktionsbok, jag är självförklarande Oskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!